PR

GRF+ devine agenția de PR și influencer marketing a Samsung pentru următorii 2 ani

Reading Time: 3 minute

Începând cu luna iulie, Graffiti Plus (GRF+) este agenția de comunicare corporate și brand a companiei Samsung în România, pentru următorii 2 ani. Selecţia a fost făcută în urma unui pitch la care au participat unele dintre cele mai puternice agenţii de comunicare din București.

Parteneriatul Samsung – GRF+ va fi bazat pe co-design și îndeplinirea creativă a obiectivelor utilizând date și tehnologie, cu scopul de a aduce impact în inițiativele de comunicare, dar și în comunitate.

„Procesul de selecție ne-a demonstrat că piața comunicatorilor din România e pregătită să susțină campanii de PR și influencer marketing ambițioase, cu impact măsurabil. Am ales GRF+ pentru energia echipei, pentru viziunea integrată și pentru orientarea către impact cuantificabil în business al strategiilor de comunicare. Alături de GRF+, ne propunem să explorăm noi modalități de a ne conecta cu universul consumatorilor noștri și de a aduce valoare pentru ei, dar și pentru societate, prin tehnologie și inovație. Împreună, ne propunem să dezvoltăm campanii care nu doar aduc brandul mai aproape de comunități, ci și contribuie la un viitor mai bun,” a spus Simona Panait, Director de Marketing, Samsung Electronics România & Bulgaria.

GRF+ va oferi consultanță strategică în comunicare corporate și de brand, precum și sprijin în implementarea campaniilor de comunicare, a celor de influencer marketing, a parteneriatelor și a evenimentelor.

„Suntem extrem de entuziasmați de parteneriatul cu Samsung, un brand care gândește impactul inovației nu doar din perspectiva produsului, ci și în modalități prin care tehnologia este un instrument care face viața utilizatorilor mai bună. Ne propunem să aducem un nou nivel de relevanță culturală conversațiilor din jurul brandului și să promovăm dialoguri constructive despre tehnologie. Samsung e o organizație globală impresionantă, dar, mai mult decât atât, e un brand local relevant, renumit pentru viziunea pe care o pune în parteneriate și pentru creativitatea soluțiilor. Ștacheta e sus, felicităm echipa Samsung și MSL The Practice pentru o relație care a setat standarde în ultimii ani,” a declarat Irina Ciocan-Stănescu, CEO al GRF+.

Samsung inspiră lumea și modelează viitorul cu idei și tehnologii transformative. Compania redefinește lumea televizoarelor, smartphone-urilor, dispozitivelor purtabile, tabletelor, electrocasnicelor, sistemelor de rețea și soluțiilor de memorie, Sistem LSI, producției de semiconductori și soluțiilor LED, oferind o experiență conectată fluentă prin ecosistemul său SmartThings și colaborarea deschisă cu partenerii. 

Despre GRF+

Afiliat exclusiv pentru România al rețelei globale Ketchum din 2012, GRF+ este agenția de consultanță pentru branduri și businessuri relevante în societate ce își propune să dezvolte un produs de comunicare integrat, cu o echipă multidisciplinară, axată pe crearea de conținut relevant. Cu o istorie de 26 de ani pe piața din România și peste 80 de consultanți, GRF+ a primit zeci de distincții la competițiile de profil internaționale și a fost numită de patru ori Agenția Anului la Gala Romanian PR Award.

Portofoliul agenției include servicii de relații publice, strategie și servicii de creație, CSR și sustenabilitate, comunicare de criză, influencer marketing, evenimente, sports marketing. GRF+ crede în puterea brandurilor de a contura o societate mai bună, așa că în fiecare zi și cu fiecare proiect co-creează pentru impact maxim în business și în societate. 

Romanita Oprea

Recent Posts

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

2 ore ago

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…

3 ore ago

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

4 ore ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

7 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

7 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

9 ore ago