Stiri

Parteneriat Postis – SendSMS. Care sunt beneficiile pentru retaileri și jucătorii din e-commerce

Reading Time: 2 minute

Postis, startup LogTech a încheiat un parteneriat cu compania de Marketing prin SMS și Mobile Advertising SendSMS.

Parteneriatul urmărește extinderea capabilităților de comunicare cu clienții disponibile în Platforma Postis, utilizată de retaileri și jucători e-commerce pentru optimizarea și automatizarea proceselor de distribuție și livrare. Datorită noilor funcționalități de notificare și comunicare bidirecțională prin SMS dezvoltate de SendSMS, care se adaugă la mecanismele de comunicare prin e-mail deja existente în platformă, Postis obține un sistem de comunicare omni-channel flexibil, personalizabil, scalabil, capabil să răspundă celor mai exigente cerințe ale retailerilor și adaptat oricărui profil de cumpărător.

Avantaje bi-direcționale

Cele două medii de comunicare prezintă fiecare propriile avantaje. Dacă prin e-mail este posibilă comunicarea în formă grafică și cu un conținut informațional mai bogat, prin SMS crește eficiența și este asigurată interacțiunea cu segmente de populație cu acces mai redus la tehnologie sau aflate în mișcare. Conform datelor SendSMS, 99% dintre mesajele SMS primite de cumpărători sunt deschise, iar aproximativ 90% sunt citite în primele 3 minute de la primire. Prin SMS, comunicarea uni- și bidirecțională devine mai rapidă și fluentă.

Sistemul integrat de comunicare prin e-mail și SMS disponibil în Platforma Postis este utilizat pentru notificarea cumpărătorilor asupra statusului de livrare, din momentul în care comanda este plasată până când coletul ajunge la destinație. Comunicarea cu clienții poate fi continuată și după finalizarea livrării, prin intermediul unor formulare de feedback și de măsurare a satisfacției după fiecare comandă procesată în parte. În plus, pot fi comunicate clienților oferte personalizate. În acest fel, este asigurată vizibilitatea completă asupra livrării, iar vocea clientului este mereu auzită.

Ca urmare a modificărilor survenite în comportamentul cumpărătorilor și utilizarea canalelor de vânzare online pe o scară tot mai largă, pentru o gamă de produse tot mai variată, procesele de logistică și livrare capătă o importanță strategică pentru retaileri și relația brandurilor cu clienții lor. Excelența operațională, diversificarea soluțiilor de livrare, transparența totală și comunicarea permanentă cu clienții pe parcursul întregii experiențe de cumpărare sunt factori determinanți pentru succesul vânzării prin canale digitale și loializarea cumpărătorilor.

Alex Rădescu

Recent Posts

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

14 ore ago

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…

14 ore ago

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

16 ore ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

18 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

19 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

21 de ore ago