Postis, startup LogTech a încheiat un parteneriat cu compania de Marketing prin SMS și Mobile Advertising SendSMS.
Parteneriatul urmărește extinderea capabilităților de comunicare cu clienții disponibile în Platforma Postis, utilizată de retaileri și jucători e-commerce pentru optimizarea și automatizarea proceselor de distribuție și livrare. Datorită noilor funcționalități de notificare și comunicare bidirecțională prin SMS dezvoltate de SendSMS, care se adaugă la mecanismele de comunicare prin e-mail deja existente în platformă, Postis obține un sistem de comunicare omni-channel flexibil, personalizabil, scalabil, capabil să răspundă celor mai exigente cerințe ale retailerilor și adaptat oricărui profil de cumpărător.
Avantaje bi-direcționale
Cele două medii de comunicare prezintă fiecare propriile avantaje. Dacă prin e-mail este posibilă comunicarea în formă grafică și cu un conținut informațional mai bogat, prin SMS crește eficiența și este asigurată interacțiunea cu segmente de populație cu acces mai redus la tehnologie sau aflate în mișcare. Conform datelor SendSMS, 99% dintre mesajele SMS primite de cumpărători sunt deschise, iar aproximativ 90% sunt citite în primele 3 minute de la primire. Prin SMS, comunicarea uni- și bidirecțională devine mai rapidă și fluentă.
Sistemul integrat de comunicare prin e-mail și SMS disponibil în Platforma Postis este utilizat pentru notificarea cumpărătorilor asupra statusului de livrare, din momentul în care comanda este plasată până când coletul ajunge la destinație. Comunicarea cu clienții poate fi continuată și după finalizarea livrării, prin intermediul unor formulare de feedback și de măsurare a satisfacției după fiecare comandă procesată în parte. În plus, pot fi comunicate clienților oferte personalizate. În acest fel, este asigurată vizibilitatea completă asupra livrării, iar vocea clientului este mereu auzită.
Ca urmare a modificărilor survenite în comportamentul cumpărătorilor și utilizarea canalelor de vânzare online pe o scară tot mai largă, pentru o gamă de produse tot mai variată, procesele de logistică și livrare capătă o importanță strategică pentru retaileri și relația brandurilor cu clienții lor. Excelența operațională, diversificarea soluțiilor de livrare, transparența totală și comunicarea permanentă cu clienții pe parcursul întregii experiențe de cumpărare sunt factori determinanți pentru succesul vânzării prin canale digitale și loializarea cumpărătorilor.
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…
Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…
O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…
Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…
De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…
Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…