Stiri Business Tech

Parteneriat Postis – SendSMS. Care sunt beneficiile pentru retaileri și jucătorii din e-commerce

18 ian. 2021 2 min

Parteneriat Postis – SendSMS. Care sunt beneficiile pentru retaileri și jucătorii din e-commerce

Reading Time: 2 minute

Postis, startup LogTech a încheiat un parteneriat cu compania de Marketing prin SMS și Mobile Advertising SendSMS.

Parteneriatul urmărește extinderea capabilităților de comunicare cu clienții disponibile în Platforma Postis, utilizată de retaileri și jucători e-commerce pentru optimizarea și automatizarea proceselor de distribuție și livrare. Datorită noilor funcționalități de notificare și comunicare bidirecțională prin SMS dezvoltate de SendSMS, care se adaugă la mecanismele de comunicare prin e-mail deja existente în platformă, Postis obține un sistem de comunicare omni-channel flexibil, personalizabil, scalabil, capabil să răspundă celor mai exigente cerințe ale retailerilor și adaptat oricărui profil de cumpărător.

Avantaje bi-direcționale

Cele două medii de comunicare prezintă fiecare propriile avantaje. Dacă prin e-mail este posibilă comunicarea în formă grafică și cu un conținut informațional mai bogat, prin SMS crește eficiența și este asigurată interacțiunea cu segmente de populație cu acces mai redus la tehnologie sau aflate în mișcare. Conform datelor SendSMS, 99% dintre mesajele SMS primite de cumpărători sunt deschise, iar aproximativ 90% sunt citite în primele 3 minute de la primire. Prin SMS, comunicarea uni- și bidirecțională devine mai rapidă și fluentă.

Sistemul integrat de comunicare prin e-mail și SMS disponibil în Platforma Postis este utilizat pentru notificarea cumpărătorilor asupra statusului de livrare, din momentul în care comanda este plasată până când coletul ajunge la destinație. Comunicarea cu clienții poate fi continuată și după finalizarea livrării, prin intermediul unor formulare de feedback și de măsurare a satisfacției după fiecare comandă procesată în parte. În plus, pot fi comunicate clienților oferte personalizate. În acest fel, este asigurată vizibilitatea completă asupra livrării, iar vocea clientului este mereu auzită.

Ca urmare a modificărilor survenite în comportamentul cumpărătorilor și utilizarea canalelor de vânzare online pe o scară tot mai largă, pentru o gamă de produse tot mai variată, procesele de logistică și livrare capătă o importanță strategică pentru retaileri și relația brandurilor cu clienții lor. Excelența operațională, diversificarea soluțiilor de livrare, transparența totală și comunicarea permanentă cu clienții pe parcursul întregii experiențe de cumpărare sunt factori determinanți pentru succesul vânzării prin canale digitale și loializarea cumpărătorilor.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: