Parteneriat PayPoint – Mybloc pentru plata facturilor la întreținere
Reading Time: < 1 minutPayPoint România și Mybloc încheie un parteneriat care simplifică modul în care locatarii își pot plăti facturile lunare de întreținere, accelerând digitalizarea asociațiilor de proprietari.
Mod de funcționare
Astfel, locatarii ce folosesc platforma online MyBloc au posibilitatea de a-și achita facturile de întreținere simplu şi rapid, la unul dintre cele peste 19.000 de terminale PayPoint instalate în magazinele din proximitate sau prin intermediul aplicației PayPoint. Pentru a achita factura, clienții trebuie să se prezinte cu documentul ce conține codul de bare în orice magazin care are afișat semnul galben PayPoint. Serviciul este gratuit, consumatorii nefiind condiţionaţi de plata unor comisioane suplimentare sau de achiziţionarea unor articole din magazine.
Servicii Mybloc
Aplicația MyBloc oferă servicii complete de administrare tehnică, administrare contabilă, casierie și platformă online pentru locatari și își propune să accelereze digitalizarea acestei arii. Locatarii care folosesc aplicația au acces online, direct de pe telefonul mobil sau laptop, la avizierul online, pot face plata chiriei sau pot actualiza indexul la apometre. De asemenea, prin intermediul aplicației MyBloc, aceștia pot ține evidența plăților și sunt mereu la curent cu ce se întâmplă în blocul în care locuiesc.
180 de furnizori
Prin intermediul terminalelor PayPoint mai pot fi plătite şi alte facturi de utilități (gaz, apă, electricitate etc.), contravaloarea rovinietei și a ratelor bancare, servicii de securitate, bilete de avion, facturile emise de operatorii de telefonie, internet şi cablu. Mai mult, se poate realiza încărcarea electronică a cartelelor telefonice şi se pot efectua transferuri de bani interne şi internaţionale, în magazinele PayPoint selectate.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz