Stiri

Parteneriat între Carrefour și Tazz pentru cumpărături rapide: 39 de hipermarketuri listate în aplicație

Reading Time: 3 minute

Carrefour România încheie un parteneriat strategic cu Tazz, singura platformă românească de livrare rapidă, ce vizează rețeaua de hipermarketuri din 24 de orașe din țară.

Lansat sub formă de pilot în luna ianuarie, noul serviciu le oferă utilizatorilor Tazz acces la cea mai variată gamă de produse disponibilă în aplicație, cu o medie de 20.000 de produse per hipermarket din portofoliul retailerului, printre care se regăsește și cea mai bogată selecție de produse proaspete și ultra proaspete, de proveniență locală.

„Începutul anului 2024 marchează un moment de importanță strategică pentru noi, mai exact un nou parteneriat în zona de e-commerce cu livrare la domiciliu, adăugând în portofoliul nostru platforma Tazz. Suntem un retailer centrat pe client, iar asta ne determină să venim constant cu soluții adaptate nevoilor moderne de consum. Prin extinderea prezenței noastre digitale în aplicația Tazz, ne dorim să le oferim românilor multiple posibilități de cumpărare la doar un click distanță. Colaborarea cu Tazz reprezintă o nouă oportunitate de a ne consolida poziția pe piața de e-commerce în categoria grocery și reflectă principalele axe strategice ale companiei noastre – proximitate, calitate, accesibilitate.”

Narcis Horhoianu, Chief Marketing Officer & E-commerce, Carrefour România

Prima fază a proiectului acoperă 39 de magazine din 24 de orașe, printre care București, Cluj, Timișoara, Brașov, Constanța, Sibiu, Galați, Pitești, Ploiești, Oradea.

„Prin parteneriatul strategic cu Carrefour, Tazz își extinde și mai mult gama de produse alimentare și non-alimentare livrate direct la ușa românilor, în mai puțin de 60 de minute. Fie că vorbim de cumpărăturile de weekend sau de cele urgente, gama extinsă de produse pe care Carrefour o pune la dispoziție prin Tazz acoperă toate nevoile utilizatorilor noștri.”

Răzvan Acsente, Chief Marketing Officer, Tazz

Din secțiunea Supermarket a aplicației, clienții pot selecta produsele dorite de la hipermarketul Carrefour din orașul lor, iar Tazz le va livra la adresa indicată în mai puțin de 60 de minute.

Carrefour pune clienților la dispoziție cea mai extinsă listă de produse din portofoliul Tazz, peste 20.000 de articole alimentare și non-alimentare per locație, din categorii precum: legume și fructe, produse lactate, produse de băcănie, băuturi, produse cosmetice și de îngrijire, produse de curățenie sau hrană pentru animalele de companie. În portofoliul Carrefour din aplicație, clienții pot găsi o varietate de fructe și legume proaspete românești, mărci proprii precum Drag de România sau Carrefour La Piață, produse Bio, o selecție extinsă de vinuri, inclusiv de la producătorii locali și regionali, precum și produse proaspete locale și internaționale.

Topul produselor comandate prin Tazz de la Carrefour

În prima lună de parteneriat, în topul produselor comandate de români se află pătrunjelul proaspăt, roșiile cherry, castraveții, pâinea, apa îmbuteliată, ceapa verde românească, ardeii kapia și morcovii, dar nici fructele nu lipsesc de pe lista cu produse favorite.

Din totalul comenzilor plasate de utilizatorii aplicației la Carrefour, riderii colaboratori Tazz au livrat 1.144 kg de banane, 1.520 kg de avocado, peste 650 kg de mandarine și clementine, 72 kg de căpșuni și 39 kg de zmeură.

În medie, românii au pus în coș produse în valoare de aproximativ 153 de lei, dar s-au înregistrat și comenzi mai generoase. Din punct de vedere al cantității, cel mai mare coș de cumpărături a adunat în total 153 de produse într-o singură comandă, în timp ce cea mai mare comandă din punct de vedere valoric a fost de 1.450 de lei.

Carrefour România, retailerul francez omnichannel cu cea mai mare amprentă de furnizori locali, le oferă clienților experiențe de cumpărături cu ajutorul aplicației mobile și a caselor de marcat Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă, prin BRINGO, Glovo și Tazz sau cu opțiunea Click & Collect de pe www.carrefour.ro sau www.cora.ro.

Platforma locală de livrare rapidă Tazz este în acest moment cea mai descărcată aplicație din categoria „Food & Drink” în România, serviciile sale fiind disponibile atât prin aplicațiile de mobil Android și iOS, cât și online pe www.tazz.ro, în cele 36 de orașe din țară în care activează în acest moment.  Oferta Tazz cuprinde restaurante, dar și o selecție extinsă de produse pentru cumpărături zilnice, farmacii, florării, articole sportive, cărți, produse de îngrijire personală și înfrumusețare și alte magazine diverse.

Team

Recent Posts

Utilizatorii plătesc în medie 12 abonamente pentru serviciile online

În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…

4 ore ago

Ce cred angajații despre companii. Care sunt cele mai apreciate firme din 2024

JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…

4 ore ago

Cegeka: Companiile IT trebuie să schimbe mentalitatea și să atragă parteneriate strategice

Piața IT din România trece printr-o perioadă de transformare, iar modelul tradițional de outsourcing, bazat pe externalizarea resurselor umane, începe…

5 ore ago

Danone susține centrele E.G.A.L. care oferă mese calde pentru copiii din zone defavorizate

Danone România s-a alăturat susținerii centrelor de zi E.G.A.L. dezvoltate de Societatea Națională de Cruce Roșie, susținând continuarea activității din…

5 ore ago

Libra Internet Bank pregătește Red&Black Friday pe 8 noiembrie. Oferte la credite

Libra Internet Bank a lansat ofertele promoționale pentru Red&Black Friday, campania care va avea loc vineri, 8 noiembrie 2024. Doar…

5 ore ago

Un nou spațiu de coworking în București la Business Garden

Vastint România anunță un nou parteneriat strategic cu grupul IWG, liderul global în segmentul spațiilor de lucru flexibile, care va…

5 ore ago