Parteneriat evoMAG – Glovo pentru o livrare rapidă a produselor IT
Reading Time: < 1 minutevoMAG intră în parteneriat cu Glovo pentru a oferi clienților posibilitatea de a intra în posesia produselor IT comandate în mai puțin de o oră, fără ca aceștia să se deplaseze la showroom. evoMAG devine astfel primul retailer IT&C care include Glovo ca soluție de livrare a produselor cu valoare individuală de până la 350 de lei.
„Într-o perioadă în care deplasările sunt limitate, oferim această soluție, care satisface dorința clienților de a intra cât mai repede în posesia produselor cumpărate. Vorbim de produse cu valoare relativ mică, până în 350 de lei, care acoperă o gamă variată – de la produse de igienă și sănătate, la cele destinate unui stil de viață sănătos, și până la accesorii pentru telefoane, laptopuri, echipamente multimedia, componente PC etc.”, spune Mihai Pătrașcu (foto), CEO evoMAG.
Produsele evoMAG disponibile în aplicația Glovo sunt împărțite în 51 de categorii, sunt listate în aplicație și se află în stocul retailerului, fiind disponibile imediat.
Recent, evoMAG a crescut capacitatea depozitului cu 40%, într-un proces de extindere pe verticală, după ce, anterior, a implementat un sistem de management al depozitului pentru îmbunătățirea timpilor de livrare a produselor către clienții finali, ca urmare a automatizării operațiilor cu stocul.
Numărul comenzilor evoMAG a crescut, în ultimele 2 luni, cu peste 35%, pe fondul cererii mai mari și a schimbării comportamentului de consum al clienților.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz