Parteneriat Decathlon-NBA, cu impact global
Reading Time: < 1 minutDecathlon, unul dintre cei mai mari distribuitori de articole sportive din lume, și National Basketball Association (NBA) au anunțat un nou parteneriat de merchandising pe mai mulți ani, compania venind un partener oficial NBA în Africa, Asia, Europa, Orientul Mijlociu și în America Latină. Acest acord marchează primul parteneriat realizat de Decathlon cu o ligă sportivă nord-americană.
Parteneriatul cuprinde o gamă dedicată de îmbrăcăminte termică, accesorii și încălțăminte în culorile NBA și în culorile francizelor NBA, concepută de și vândută de Decathlon sub marca sa de baschet „TARMAK”. Colecția va fi vândută în exclusivitate în peste 1200 de magazine ale retailerului din întreaga lume și în mediul online, pe Decathlon.com. Produsele vor fi disponibile online începând cu luna martie 2021, înainte de lansarea în magazine, din aprilie 2021.
Fanii pot descărca aplicația oficială NBA pe iOS și Android, pentru a obține cele mai recente noutăți, actualizări, scoruri, statistici, programe și clipuri video și pot urmării liga NBA pe Instagram @NBAEurope.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz