Stiri

Parteneriat Bolt – Allianz Partners pentru asigurarea flotelor de trotinete electrice

Reading Time: < 1 minut

Bolt, cel mai mare operator de trotinete electrice din Europa, și Allianz au semnat un parteneriat de trei ani prin care se vor furniza asigurări utilizatorilor de trotinete electrice Bolt, din 26 de țări din Europa.

Două tipuri de asigurare

Bolt și Allianz au lansat un program care le oferă tuturor utilizatorilor de trotinete electrice Bolt două tipuri de asigurare deja încorporate în taxa de închiriere, în mod automat: asigurarea de accidente personale (Personal Accident Insurance) și asigurarea de răspundere generală (Rider General Liability Insurance).

Aceasta înseamnă că utilizatorii sunt asigurați în cazul unor potențiale răni grave cauze de aceștia (asigurarea de accidente personale), precum și pentru daunele pe care le provoacă terților (răspunderea generală a utilizatorului) în timp ce merg cu trotinete electrice Bolt.

În viitoarele luni, și în România

Programul a fost deja lansat în Norvegia, Portugalia și Suedia și va continua să fie implementat în toate cele 26 de piețe europene în care Bolt operează trotinete electrice, în următoarele luni.

Allianz a fost în fruntea factorilor favorizanți importanți pentru viitorul mobilității urbane, așa încât suntem extrem de mândri să ne consolidăm și să extindem parteneriatul cu una dintre companiile de platforme de mobilitate cu cea mai rapidă creștere din Europa”, a spus Michael Maicher, directorul departamentului – New Mobility for Global Strategic Partnerships – la Allianz Partners.Nu numai că suntem încântați să dezvoltăm viitorul transportului împreună cu Bolt, dar și așteptăm cu nerăbdare să extindem oferta noastră de asigurări de micromobilitate Allianz pe noi piețe precum Estonia, Lituania și Malta.”

Alex Rădescu

Recent Posts

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

9 ore ago

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…

10 ore ago

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

11 ore ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

14 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

15 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

17 ore ago