Parteneriat BeeFast – Postis pentru livrare ultra-rapidă
Reading Time: 2 minutePandemia a schimbat comportamentul de consum al românilor, livrările expres reprezentând una dintre facilitățile cheie de livrare cerute de noul client digital. Răspunzând unei nevoi tot mai evidente, BeeFast, start-up tech de curierat expres, devine partener al Postis – platformă de management integrat al livrărilor, și oferă livrare în decurs de maximum două ore de la preluarea comenzilor.
Timpul mediu de livrare în raza de acoperire – București și Ilfov – este de 55 minute.
Peste 70% dintre români și-au dorit să poată opta pentru o livrare expres, atunci când au comandat online, arată datele unui sondaj recent al BeeFast. Mai mult de jumătate (54%) dintre respondenți au precizat că și-ar dori o livrare în 2-3 ore sau în aceeași zi a produsului comandat. Mai mult decât atât, 52% au și optat pentru această variantă de livrare, dacă a fost disponibilă. Livrările ultra-rapide, în câteva ore de la plasarea comenzilor, au devenit astfel esențiale pentru clientul adaptat la noua realitate digitală și la actualul context cauzat de pandemie.
Creștere în pandemie
BeeFast a crescut în 2020 accelerat, de la o medie de 16 comenzi/zi în ianuarie, la un maxim de peste
700 comenzi/zi în prezent. Scalarea rapidă a fost posibilă datorită platformei tech pe care funcționează
sistemul BeeFast, unde sunt înscriși în prezent peste 1200 curieri. Aceștia asigură livrarea ,
cu o medie de 55 de minute de la preluarea comenzii. De asemenea, platforma oferă o elasticitate mare
a numărului de livrări în funcție de comenzi.
Funcționalitate servicii
Pentru a putea accesa serviciile de livrare expres prin BeeFast, retailerii ce utilizează Platforma Postis pentru managementul, optimizarea și automatizarea proceselor de last-mile trebuie să își facă un cont BeeFast și să activeze serviciul deja integrat în platformă, livrările ultra-rapide devenind posibile imediat.
Funcționalitatea Postis Delivery Widget permite comercianților să ofere clienților finali posibilitatea de a alege chiar la finalizarea coșului de cumpărături opțiunea de livrare expres, standard sau programată. De asemenea, cumpărătorii pot alege nu doar viteza de livrare, ci și locului livrării – la o adresă, preluare personală dintr-un magazin fizic sau din unul dintre cele peste 2.000 de lockere sau puncte de preluare
integrate cu Postis.
Prin serviciul Postis Customer Engagement, comercianții pot oferi clienților informații în timp real despre stadiul livrării, prin SMS și e-mail, în timp ce Postis CX Tracker permite comercianților să afle care este percepția clienților lor cu privire la fiecare livrare, cu formulare integrate de scor și feedback.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz