Marca audio daneză de lux Bang & Olufsen a semnat un parteneriat cu Scuderia Ferrari pentru sezonul 2023 de Formula 1.
Pe lângă logo-ul Bang & Olufsen, care va apărea pe mașinile conduse de Charles Leclerc și Carlos Sainz, compania va colabora cu Scuderia Ferrari pentru a crea momente speciale pentru fanii Formula 1. Acestea vor fi fi organizate atât la sediul Scuderia Ferrari și la cursele Grand Prix de Formula 1, cât și la nivel global, în magazinele mono-brand Bang & Olufsen.
„Îi urăm bun venit la bord companiei Bang & Olufsen, în calitate de partener oficial. Timp de aproape un secol, compania a fost emblema tehnologiei audio excepționale și a designului de pionierat. La fel ca Ferrari, Bang & Olufsen este un punct de referință în domeniul său, depășind limitele acestui sector prin cercetarea constantă a materialelor și a stilului. Cele două companii au multe lucruri în comun, prin urmare avem așteptări mari de la acest parteneriat”, a declarat Benedetto Vigna, CEO Ferrari.
Potrivit CEO-ului Bang & Olufsen, Kristian Teär, parteneriatul cu Scuderia Ferrari marchează o altă etapă importantă pentru companie și pentru obiectivul său de a le oferi momente speciale clienților din întreaga lume: „Compania Bang & Olufsen are la bază inovația, măiestria excepțională și performanța de înaltă clasă, iar pasiunea de a crea momente magice pentru clienții noștri ne este imboldul principal. Ne dorim ca acel prim contact cu marca noastră să fie extraordinar și credem că Scuderia Ferrari este partenerul perfect pentru a construi aceste momente atât pentru fanii muzicii, cât și pentru cei de Formula 1”.
Din 1925, Bang & Olufsen a creat produse audio emblematice. În cadrul parteneriatului, Bang & Olufsen va instala pe marginea pistei produsele sale de ultimă generație, cum ar fi cele mai puternice difuzoare Beolab, precum și produse TV. De asemenea, în magazinele Bang & Olufsen din întreaga lume, clienții vor avea parte de o serie de evenimente care celebrează dragostea pentru viteză și muzică.
Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Ştefan-Radu Oprea, şi cel al Cercetării, Inovării şi Digitalizării, Bogdan-Gruia Ivan, au semnat, marţi, un…
Agenția independentă de comunicare Pi2, cu birouri și filiale în Europa Centrală și de Est, a fost selectată să gestioneze…
În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…
JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…
Piața IT din România trece printr-o perioadă de transformare, iar modelul tradițional de outsourcing, bazat pe externalizarea resurselor umane, începe…
Danone România s-a alăturat susținerii centrelor de zi E.G.A.L. dezvoltate de Societatea Națională de Cruce Roșie, susținând continuarea activității din…