Stiri

Parteneriat ”Ambilight” între TP Vision și FC Barcelona

Reading Time: 2 minute

TP Vision, compania care proiectează, produce și comercializează produsele Philips TV, Philips Sound și AOC Audio, a încheiat un parteneriat cu echipa de fotbal FC Barcelona, în calitate de partener principal pentru dispozitivele TV, Display și Audio.

Parteneriatul va promova gama TP Vision de televizoare și produse audio și va evidenția tehnologia originală Ambilight TV a companiei.

Condițiile contractului

Fiind unul dintre cei trei parteneri principali ai clubului, Ambilight TV va apărea pe mâneca tricoului de fotbal al echipei masculine începând cu data de 28 mai, pentru a coincide cu ultimele meciuri ale sezonului 2022/23. Ambilight TV va fi afișat în mod proeminent în interiorul stadionului.

De asemenea, jucătorii cheie din echipele de fotbal masculine și feminine vor fi invitați să experimenteze direct gama de produse, în special Philips Ambilight TV, pentru a deveni ambasadori ai brandului. În calitate de partener principal al clubului, TP Vision va juca un rol important în calitate de furnizor de televizoare și ecrane pentru infrastructura audiovizuală a noului Spotify Camp Nou, care în prezent este pe cale să devină cel mai mare și mai inovator complex sportiv din Europa. Acordul oferă pentru TP Vision drepturi de asociere cu primele echipe de fotbal masculin și feminin, precum și cu celelalte echipe sportive profesioniste ale clubului.

Tehnologia Ambilight

Televizoarele Philips Ambilight sunt dotate cu benzi de LED-uri colorate integrate de-a lungul marginilor din spate ale televizorului, care proiectează pe peretele din spate o aură de lumină în continuă schimbare și care se potrivește cu imaginea de pe ecran. Ambilight dă impresia unei imagini TV mai mari și mai bune, care se extinde dincolo de limitele fizice ale televizorului.

”Barça s-a remarcat întotdeauna prin căutarea excelenței, atât pe terenul de joc, cât și în afara lui, iar această înțelegere este un alt exemplu de succes în acest sens, deoarece ne asociem cu un lider mondial în domeniul electronicii și tehnologiei audiovizuale. Un pas uriaș în strategia comercială a FC Barcelona în asociere cu o multinațională care, datorită inovației sale Ambilight TV, a transformat experiența meciului într-o călătorie captivantă și extrem de satisfăcătoare pentru milioane de fani care urmăresc fotbalul de acasă”, a declarat Juli Guiu, vicepreședinte de marketing FC Barcelona.

Alex Rădescu

Recent Posts

Spațiu dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor, deschis în București

În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…

2 ore ago

O fabrică de baterii se va construi la Oradea cu tehnologie Lockheed Martin

Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…

10 ore ago

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

16 ore ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

16 ore ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

17 ore ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

17 ore ago