Parmafood Group Distribution preia importul brandului KIKKOMAN în România
Reading Time: 2 minuteÎncepând cu 1 iunie 2024, Parmafood Group Distribution va prelua importul brandului Kikkoman pentru piața din România. Kikkoman este prezent pe piața românească din 2009, fiind actualmente lider de piață în categoria sosurilor de soia, cu un market share de 56,2%, conform AC Nielsen.
Povestea brandului Kikkoman începe în 1603, în Noda, Japonia, unde familiile Mogi și Takanashi au început producția de sos de soia prin procesul tradițional de fermentație naturală. Kikkoman este realizat și acum după aceeași rețetă străveche, cu aceleași ingrediente: soia, grâu, sare și apă, toate fermentate printr-un proces natural al cărui secret este foarte bine păstrat de 30 de generații.
De secole, sosul de soia preparat natural a fost folosit pentru a condimenta bucătăria asiatică, predominant în Japonia. Sosul de soia natural Kikkoman îmbunătățește astăzi aroma alimentelor în toate țările lumii, de la Marea Mediterană până în Scandinavia și din Asia până în America. Nu este o coincidență faptul că Kikkoman este liderul mondial pe piața sosurilor de soia și este deținătorul unuia dintre cele mai recunoscute logo-uri la nivel global. Numele Kikkoman are o semnificație specială: „Kikko” înseamnă carapace de țestoasă în japoneză, iar „man” înseamnă 10.000. Conform unei legende japoneze, țestoasele trăiesc până la 10.000 de ani și sunt simboluri ale fericirii, succesului și longevității, unind „tradiția” cu „inovația”.
Kikkoman deține 11 fabrici la nivel global și este lider atât la nivel internațional, cât și european, cu 47,2 milioane de litri vânduți în 2023 doar în Europa.
Portofoliul actual al Parmafood conține peste 40 de branduri de produse alimentare din Italia, Marea Britanie, Spania, SUA și Thailanda. Cu o experiență în import și distribuție de 32 de ani, Parmafood acoperă atât segmentul Horeca, cât și pe cel al Retailului Modern – IKA.
În perioada 2021 – 2024, Parmafood și-a întărit portofoliul adăugând produse din bucătăria mediteraneană, Tex Mex, indiană, din Orientul Mijlociu și acum și din Japonia.
În 2024, Kikkoman va fi prezent la evenimentele dedicate consumatorilor finali (Asia Fest, Asian Food Fest, Street Food) și își dorește să participe și la evenimentele dedicate bucătarilor profesioniști. Din mai 2024, Kikkoman s-a alaturat echipei Horeca Culinary School, unde se vor desfășura diferite module de training.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz