Lifestyle

De Ziua Copilului, ParkLake Shopping Center se transformă în Magic School

Reading Time: 3 minute

Începând cu data de 24 Mai, ParkLake se transformă într-un tărâm magic odată cu deschiderea Magic School, o expoziție interactivă care îmbină tehnologia VR de ultimă generatie cu instalații senzoriale care dau viață unei lumi în care imposibilul devine posibil.

În perioada 24 Mai – 06 Iunie, de Luni până Vineri, între orele 12:00-20:00, și în weekend, între orele 11:00- 21:00 , în Main Square-ul din ParkLake, cei mici vor putea învăța tainele secrete ale magiei, vor avea șansa de a crea poțiuni diverse și vor exersa cum să folosească o baghetă magică.

Timp de două săptămâni, în ParkLake, copiii pot lua parte la o mulțime de activități din cadrul Magic School. Printre acestea se numără Magic Entrance, locul unde aventura micuților pe tărâmurile magiei începe cu rostirea formulei magice care deschide poarta fermecată.

Fanstastic Wand este o activitate în care curiozitatea copiilor și tehnologia realității virtuale se întâlnesc. Micii magicieni vor folosi o baghetă digitală pentru a crea și a interacționa cu fel și fel de poțiuni și vrăji fascinante. Deck of Marvel aduce la viață cărțile de joc care prin intermediul tehnologiei interacționează cu cei mici. Participanții pot alege între o partidă de cărți cu un oponent virtual sau rezolvarea unui truc magic.

Hat of Wonder prezintă o călătorie fascinantă în lumea celui mai celebru număr de magie: Iepurele din joben, un truc popularizat de legendarul magician John Henry Anderson la mijlocul secolului al 19-lea.

Wizard’s Workshop este o experiență unde știința și magia se îmbină perfect. Înconjurați de ingrediente diverse și un glob de cristal uriaș, copiii vor învăța amestecurile secrete ale poțiunilor magice și vor asista la efectele surprinzătoare ale acestora.

Cu ajutorul realității virtuale, micii magicieni au șansa să iasă în lumina reflectoarelor în zona The Magic Stage și să performeze în primul lor spectacol de magie Această experiență inedită va aduce zâmbete pe chipurile copiilor și nu numai.

Enchanted Play este o activitate unde participanții vor pleca în căutarea unei baghete magice. Acestea sunt ascunse printre alte obiecte fermecate din cufărul vrăjitorului. Odată găsite, acestea îi vor ajuta pe cei mici să interpreteze cel mai popular truc magic: Iepurele din joben.

* Accesul în Magic School este gratuit, pe baza unei înscrieri la punctul special amenajat și este recomandat copiilor cu vârsta minimă de 5 ani.

Picnic Kinder în grădina ParkLake

Pe lângă aventura magică oferită de Magic School, între 27 mai și 1 iunie, grădina ParkLake se transformă într-un spațiu de bucurie cu Picnic Kinder! Astfel, întreaga familie are ocazia să se bucure de ambele experiențe, îmbinând magia și creativitatea din Magic School cu cele 3 elemente de care avem nevoie pentru orice Picnic Kinder: ceva gustos, ceva colorat și ceva distractiv. Anul acesta, părinții pot continua tradiția picnicului de 1 iunie chiar în ParkLake, iar noi îi ajutăm să se pregătească din timp!

Astfel, în timpul săptămânii, între orele 12:00-20:00, cei mici sunt invitați să participe la atelierele de colorat și să se distreze testând happymeter-ul. Apoi, vineri, 31 mai, între aceleași ore, se deschide accesul către lumea plină de aventuri a jocurilor cu Applaydu.

Sâmbătă, 1 iunie, grădina ParkLake devine loc de sărbătoare pentru  întreaga familie, începând cu ora 10:00. Copiii se pot bucura, alături de părinții lor, de ateliere de colorat, teste distractive cu happymeter-ul, dar și de multe activități distractive. Atelierele de creație și activitățile sportive, precum baschet, badminton și șah gigantic, garantează momente de legătură și amuzament pentru toți membrii familiei.

*Participarea la toate activitățile este condiționată de achiziționarea unuia dintre pachetele disponibile la căsuța Kinder din Grădina ParkLake (prețuri între 15 și 50 lei).

Descoperă întreg programul pe www.parklake.ro și pe pagina de Facebook ParkLake Shopping Center.

Romanita Oprea

Recent Posts

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

51 de minute ago

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…

o oră ago

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

3 ore ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

6 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

6 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

8 ore ago