Pentru al saselea an consecutiv, Publicis Romania a continuat parteneriatul de comunicare al participarii Dacia la Targul International de Carte “Gaudeamus”.
Anul acesta, Publicis si-a propus sa creeze o experienta, nu o campanie. O experienta destinata tuturor cititorilor, dar si tuturor soferilor Dacia.
Conceptul a fost intregit de un film realizat de compania auto pentru a prezenta publicului larg cum se realizeaza testele de miros (odor) de catre echipele de panelisti ai Dacia. Din 2009, o echipa de angajati special formati in analiza mirosurilor din habitaclul unui vehicul efectueaza teste si analize pentru a imbunatati calitatea produselor Dacia si a oferi pasagerilor o ambianta placuta la bordul vehiculelor din gama Dacia.
Filmul poate fi vizionat aici.
Colaborarea dintre Publicis si Dacia pentru proiectul Gaudeamus a fost recompensata si cu un premiu international. In cadrul festivalului “Creativity International Awards” desfasurat anul acesta, Publicis Romania a obtinut trofeul de argint cu proiectul ”Dacia la Gaudeamus” din 2013. Trofeul a fost acordat, in categoria “Alternative Media – Augmented Reality”, aplicatiei dedicate copiilor și create de agentie pentru animarea standului din cadrului Targului International de Carte.
Echipa implicata in realizarea acestui proiect:
Publicis Romania: Mihai Costache – Copywriter, Adrian Iota – Art Director, Dan Frinculescu – Group Creative Director, Jorg Riomni – Chief Creative Director, Victor Maier – Senior Account Executive, Luiza Vrinceanu – Senior Account Manager, Clarisa Rosu – Account Director, Catalin Albu – Client Service Director, Bogdan Voina – BTL Account Manager, Cristian Balaci – Senior Producer, Veronica Oancea – Digital Account Director, Oana Adela Popescu – Digital Account Manager, Eugen Alexe – Print Production Manager.
Dacia Romania: Anca Oreviceanu – Director Comunicare Dacia, Luiza Domnișoru – Sef Serviciu Relatii Publice, Raisa Beicu – Project Manager.
În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…
Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…