#MyCalvins este unul dintre hashtag-urile stylish care este din ce în ce mai prezent în zona de content creator din România. Motivul este că agenția full-service Pandorra Story Style a început din 2021 să facă cunoscută povestea CALVIN KLEIN publicului din România, devenind agenția de relații publice a iconic-ului brand vestimentar, distribuit în România de SARKK SA.
Iubitorii unui stil atemporal, uber urban chic se bucură de o rețea extinsă a magazinelor CALVIN KLEIN în România, existând deja 5 magazine cu preț complet (în București, Iași, Timișoara și Cluj) și un outlet situat în Fashion House Outlet Centre.
Estetica minimalistă și modernă specifică brand-ului american devine cunoscută publicului român în urma parteneriatului dintre Pandorra Story Style și CALVIN KLEIN, agenția oferind servicii de corporate PR și consumer PR, precum: gestionarea relației cu media locale tipărite și online, inclusiv distribuirea de comunicate de presă și organizarea întâlnirilor de presă; dezvoltarea strategiilor locale de comunicare și supravegherea implementării acestora pentru susținerea colecțiilor Calvin Klein.
,,Anul 2021 cu siguranță a fost unul out of the box pentru toate industriile, astfel că includerea în portofoliu a unui nou partener precum renumitul brand vestimentar, Calvin Klein, ne-a adus în fața unei provocări minunate pe care am acceptat-o cu bucurie. Ne dorim ca prin modelul de business, pe care îl abordăm față de orice client pandorrian, care include profesionalism, creativitate, dedicare și mult drag de a spune povestea clientului with a twist, să reușim să conectăm într-un mod autentic consumatorul cu acest brand avangardist, incitant și seducător,” a spus Monica Măgureanu, fondator & owner Pandorra Story Style.
Cu peste 10 ani de experiență în domeniu, Pandorra Story Style este o agenție full service ce pune în prim-plan povestea brandului, a companiei, a clientului, căutând continuu noi modalități de exprimare a mesajelor clienților săi, dar și construirea și menținerea unor relații și parteneriate puternice cu presa, bloggerii și influencerii din România. De-a lungul timpului, a dezvoltat campanii de comunicare, relatii publice și a organizat evenimente pentru clienți din domenii diverse, precum companii de IT & C, electrocasnice, pharma, asigurări, turism, dar și companii aeriene și centre comerciale mari.
O parte dintre clienți: Tommy Hilfiger România, Sabon România, ECCO, ParkLake Shopping Center, Legrand, Consolight, Sphera Group, Megagen, Lindab, PORR Romania, Sensodays.ro.
Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…
Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…