Tech

Pandora, powered by programatori români

23 mart. 2018 2 min

Pandora, powered by programatori români

Reading Time: 2 minute

Pandora, cel mai mare serviciu de streaming muzical din SUA, a preluat compania AdsWizz, liderul global în tehnologie de publicicate digitala audio, pentru suma de 145 de milioane de dolari.  În prezent, AdsWizz are 150 de angajați global, sediul central în San Mateo (SUA) și centrul principal de engineering în Bucuresti. 

„Pe parcursul ultimilor 10 ani, misiunea noastră la AdsWizz a fost să dezvoltăm capabilitațile de monetizare ale audio-ului digital, construind tehnologii avansate de advertising pe servicii de streaming muzicale, broadgasting si podcast. Rolul nostru este de a contribui la succesul și experiență tuturor stakeholderilor- branduri, producatori audio și ascultători. Vom continua să facem acest lucru prin experiente de ascultare ale reclamelor foarte bine targetate si contextuale. Unindu-ne forțele cu Pandora, unul dintre liderii si pionierii industriei audio digitale, vom crește abilitățile AdsWizz de a furniza soluții care deservesc nevoile din ce in ce mai sofisticate ale audienței digitale”, a declarat Alexis van de Wyer, AdsWizz CEO.

AdsWizz o să continue să crească biroul din România în urma acestei achiziții cu approx 50%, dorind ca împreună cu Pandora (serviciul de streaming muzical nu este încă disponibil în România) să dezvolte și mai multe produse și să penetreze cât mai multe piețe Compania va continua să caute profile de Java developers, Big Data, QA Automation Developers, Operation Engineers si DevOps.

AdsWizz este una din puținele firme de ad tech complet dedicate industriei audio, cu o prezență în 39 de tari, deservind cei mai mari jucători din industrie: Spotify, Deezer, NRJ, Pandora, PodCastOne, Bauer Media, RMS, etc. Audio este un mediu de advertising adesea mai eficient, intim, consumat in medie 5 ore pe zi,  ajutând brandurile să relaționeze mai ușor cu audiența și să aibă rate de conversie mai mari. 

Publicitatate audio crește cu aproximativ 42% de la an la an (conform IAB), ceea ce oferă companiilor AdsWizz si Pandora oportunități de capitalizare noi. În acelasi timp, solutiile dezvoltate de AdsWizz îi ajută atât pe producătorii audio cât și pe cumpărători posibilitatea  de a vinde și cumpăra spațiu de publicitate audio mult mai eficient, rapid și programatic, avâd acces la formate de reclame audio interactive unice- atat prin canalele obisnuite cat si prin tehnologii noi gen voice assistants.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: