Pandemia transformă evenimentele corporate în experiențe high-tech integrate
Reading Time: 2 minuteCum s-a adaptat piața evenimentelor corporate la pandemie? Dincolo de videoconferințele obișnuite, specialiștii din domeniu preconizează consolidarea sistemului online sau hibrid, în regim de televiziune interactivă.
După un an 2020 marcat de diverse tatonări și experimente pe această piață, restricțiile sanitare impun un nou model de business, marcat de tehnologii creative. Astfel, formatul evenimentelor pentru 2021 este de televiziune online interactivă, în care componenta high-tech și creativitatea fac diferența dintre un eveniment memorabil și unul modest. “Companiile care organizează evenimente corporate online sau hibrid vor alege să comunice tot mai mult prin intermediul unor canale profesioniste, similare platformelor de televiziune”, explică specialiștii din cadrul Marcom Hub, într-un comunicat de presă.
“Dacă în evenimentele pre-pandemice liniile mari din buget mergeau spre scene enorme, lumini, strălucire, ambalaj, acum acest «zgomot» a dispărut și rămâne ce este relevant. Valoarea reală e în conținut. Am observat că funcționează conținutul short&sweet, quiz-uri și jocuri, formate de talk-show în care informația e împărțită în calupuri ușor de asimilat. Intervențiile scurte ale unor personalități de interes pentru cultura organizațională surprind participanții”, declară Ana Rădulescu, Tech Experience Designer, Marcom Hub.
Aceste formate sunt eficiente și pentru acțiunile de comunicare internă ale companiilor, căci rezultatele sunt interpretate mai ușor, interacțiunile participanților cu activările virtuale sunt măsurate în timp real, iar feedback-ul se ia spontan, în chat. Toate aceste lucruri contribuie la îmbunătățirea relației dintre companie și angajat. Astăzi, pe parcursul unei zile pline de ședințe poți împărți pauza cu un renumit speaker inspirațional sau cu un celebru artist român. Aceste surprize oferite de companii ajută angajații sau partenerii de business să descopere un fenomen nou, puternic interactiv, care ajută la combaterea alienării sociale. Tehnologia ne apropie, în ciuda izolării, explică experții.
“Companiile au ales, cu fiecare experiență, să vină în studio și să derulăm evenimente în regim de televiziune interactivă. Studioul se personalizează rapid, în formula de branding potrivită”, explică Dragoș Bălan, fondator Marcom Hub. Potrivit acestuia, într-un an sau doi normalul va presupune multe integrări de soluții virtuale, ceea ce înseamnă că investițiile de acum sunt un bun exercițiu pentru viitor.
Marcom Hub este o platformă de profesioniști specializați în livrarea de concepte și producții fizice sau digitalizate destinate brandurilor si companiilor. Cu experiență în organizarea de evenimente în industrii variate, în activări de brand, în traininguri și sesiuni interactive, Marcom Hub a livrat cu succes zeci de experiențe offline și online. Studioul Marcom Hub este ultramodern, situat central, complet adaptabil, proiectat pentru a livra experiențe online cu dinamismul și libertatea vizuală specifice platformelor de televiziune.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz