BizRemote by certSIGN

Pandemia a crescut interesul românilor pentru sport

Reading Time: 2 minute

ESX, o aplicație care încurajează mersul la sală prin acces la sute de săli cu un singur abonament, estimează anul acesta o creștere de cinci ori a numărului de abonamente vândute, datorită tendinței de creștere a interesului românilor pentru activitățile sportive.

Românii nu mai merg doar la o singură sală așa cum se întampla în anii trecuți, ci aleg mai multe locații, în funcție de proximitate, tipurile de activități sportive, aparate și facilități.

”Tot mai mulți români conștientizează importanța sportului și a stilului de viață sănătos, în contextul pandemiei globale, mai ales că sălile de fitness sunt printre singurele spații unde, pe lângă mișcare, poți să te relaxezi și să socializezi. Interesant este și faptul că din ce în ce mai mulți români preferă să meargă la mai multe săli în cadrul unui singur abonament. Dacă acum doi ani doar 20% dintre membri mergeau la mai multe săli partenere folosind aplicația ESX, acum procentul este de 55%. Aplicația ESX vine să susțină această tendință întrucât abonații noștri au acces la 270 de săli din toată țara, dar și alte beneficii precum diverse programe educaționale de fitness și nutriție. Preconizăm ca până la finalul anului, membrii noștri vor intra de 700.000 de ori la sălile partenere, folosind aplicația ESX”, a declarat Andrei Trofin, CEO și Fondator ESX.

Interesul românilor pentru a merge la sală a început să crească semnificativ după perioada de izolare din 2020 pentru că lumea nu a mai făcut sport, nu a mai ieșit din casă, au crescut în greutate, le-a crescut nivelul de stres, iar îndreptarea către mișcare a devenit tot mai necesară. În plus, ei nu mai urmăresc doar activitatea în sine, vor să se încarce și cu energia oamenilor din jur, a grupurilor din sălile sportive, să schimbe mediul de acasă. Prin urmare, românii sunt mai motivați să facă mișcare când merg la o sală decât dacă fac sport acasă, spre deosebire de anii trecuți.

”Am observat că majoritatea românilor preferă să meargă totuși la sălile sportive pentru că beneficiază de o diversitate mai mare de aparate, de tipuri de activități și de antrenamente față de acasă, unde spațiul este mai restrâns și echipamentele sau accesoriile sportive limitate”, a adăugat Andrei Trofin.

Piața de fitness din România estimată la aprox. 500 de milioane de euro este încă imatură, deși de peste 5 ani are cea mai mare creștere din Europa. Bulgaria atinge 650 milioane euro, Ungaria – 750 milioane de euro, Polonia – 1,1 miliarde euro, Franța, Spania, Italia – aproape 3 miliarde euro, iar piața din Anglia și Germania este de peste 5 miliarde euro.

Cele mai populare activități sportive rămân cele de fitness și cardio, în proporție de 70%, urmate de aerobic, yoga, dansuri, tenis de câmp, squash, escaladă, kickboxing, crossfit. Deși aplicația ESX este disponibilă în București de la finalul anului trecut, aici înregistrează cele mai multe vânzări de abonamente, urmat de Iași și Cluj-Napoca.

Cei mai importanți factori pentru români atunci când decid la ce club de fitness să meargă sunt: apropierea de casă sau locul de muncă, activitățile disponibile, calitatea serviciilor și prețul abonamentului. Aplicația ESX a reușit să atingă toți factorii de decizie ai oamenilor, iar astfel susține creșterea accelerată a industriei activităților sportive. ESX face mersul la sală simplu, rapid și accesibil.

Foto: © Vadimgozhda | Dreamstime.com

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

Angajatorii s-au pregătit pentru Black Friday și pentru sărbători: numărul total de joburi din piață a crescut cu peste 15% în ultima lună

Aproape 30.000 de joburi noi au fost postate de la începutul lunii octombrie, în creștere cu mai mult de 15%…

52 de minute ago

Efectul Black Friday: „Am mobilizat toate departamentele și, spre seară, aproape toată lumea din firmă procesa comenzi, ca să putem face față”

O singură zi înseamnă luni de pregătire pentru mulți dintre selleri din eMAG Marketplace. Pentru Kettler România Wellness Solutions pregătirile…

3 ore ago

Zilele Biz 2024: Cum abordează liderii de business din România provocările unei lumi în continuă transformare

Leadershipul înseamnă să crezi în oameni, să le permiți să greșească și să învețe ceva din asta. Managerii buni mențin…

13 ore ago

Campari își reafirmă susținerea pentru industria cinematografică

Campari lansează "We are Cinema", o campanie care recunoaște poveștile fiecăruia dintre noi ca sursă de inspirație pentru unele dintre…

13 ore ago

MINA prezintă „Revolta poveștilor” – primul spectacol de teatru imersiv pentru copii din România, în parteneriat cu Teatrul „Stela Popescu”

MINA, Museum of Immersive New Art, unul dintre cele mai inovatoare spații culturale din România, anunță lansarea spectacolului „Revolta poveștilor”,…

17 ore ago

Ora de sănătate în școli: educație, prevenirea bolilor

„Ora de sănătate” oferă o experiență educațională derulată secvențial, pe parcursul mai multor ore de curs, și urmărește principiul applied…

18 ore ago