Pago, serviciul de plăți care facilitează gestionarea facturilor și a serviciilor recurente pentru utilizatori, a reușit să strângă 2,3 milioane de euro pe SeedBlink, marcând una dintre cele mai mari runde de finanțare de până acum pe platformă. Un număr de 225 de investitori privați au susținut viziunea Pago, confirmând încrederea și potențialul pe care compania îl aduce pe piață.
Runda totală de 2.300.000 de euro a fost co-investită de Mozaik Investments, o firmă de private equity axată pe susținerea întreprinderilor mici și mijlocii (IMM-uri) din Europa Centrală și de Est (CEE). Investitia atrasa va permite Pago să accelereze expansiunea pe trei noi piețe europene și să își consolideze poziția în România, Italia și Polonia.
„Suntem impresionați și recunoscători pentru susținerea investitorilor și pentru evoluția rapidă a rundei de finanțare. Capitalul atras ne va ajuta să accelerăm creșterea în următorii ani, atât prin integrări noi în aplicațiile partenere din România, cât și prin replicarea succesului de aici în alte 5 țări în care suntem deja prezenți sau în care avem în plan să ne extindem în curând”, spune Adrian Cighi, co-fondatorul Pago.
Capitalul va fi utilizat pentru îmbunătățirea funcționalităților aplicației Pago, consolidarea parteneriatelor strategice cu bănci și aplicații partenere, și dezvoltarea serviciilor oferite în alte 5 țări.
Deși România rămâne o piață cu potențial de creștere, Pago își accelerează expansiunea internațională. Aplicația este activă în Italia și Polonia, piețe alese strategic datorită infrastructurii tehnice și organizării similare cu Romania. În planurile de viitor se numără îmbunătățirea experienței utilizatorilor, dezvoltarea integrărilor B2B locale și creșterea echipelor dedicate pentru fiecare țară.
În România, Pago are peste 500.000 de utilizatori activi. Compania vizează extinderea serviciilor în următoarele 12-18 luni în aplicații cu peste 6 milioane de utilizatori.
Grupul PPC prezintă noile obiective, actualizate și majorate, din Planul Strategic pentru perioada 2025-2027, cu scopul de a deveni o…
Asociația OvidiuRO a lansat de curând, împreună cu Kaufland România, inițiativa națională „Prinde gustul lecturii”, o campanie dedicată cultivării obiceiului…
Dental Elite, lanț de clinici ce oferă tratamente dentare complete în București și Brașov, se extinde prin lansarea celei de-a…
Unul dintre cele mai așteptate filme ale anului, Moromeții 3, a avut premiera miercuri 13 noiembrie, în Sala „Ion Caramitru”…
YouTube anunță acordarea celui de-al doilea „buton de diamant” pentru LooLoo Kids, de această dată pentru canalul său în limba…
JGV și Asociații este societatea de avocatură care și-a orientat activitatea spre arii de practică specifice, creând echipe mixte și…