Packeta România face angajări în hub-urile din Oradea și București
Reading Time: < 1 minutPacketa România deschide 25 de poziții noi în hub-urile logistice din Oradea și București, pe care își propune să le ocupe în perioada imediat următoare, ca răspuns la dezvoltarea accelerată a comerțului Cross Border. Platforma digitală globală pentru comerțul online are, în prezent, 150 de angajați și subcontractori în România.
În prezent, aproape trei sferturi dintre coletele procesate de Packeta România aparțin zonei de comerț Cross Border.
Pregătiri pentru un sezon intens
Creșterea echipei va sprijini, pe de-o parte, activitatea de comerț transfrontalier a Packeta România, și își va aduce contribuția la activitățile premergătoare celui mai intens sezon dintr-un an în industria de logistică – lunile noiembrie și decembrie, când magazinele online derulează campanii ample de vânzări de Black Friday și Crăciun.
„Nevoile tot mai specifice ale consumatorilor și așteptările în evoluție cu privire la întreg lanțul de servicii de comerț reprezintă una dintre cele mai importante cauze de transformare a industriei de logistică (…)
În logistică, este momentul investițiilor în tehnologie și oameni, în mod egal”, spune Cristina Grosu, Head of Human Resources Department Packeta România.
Ce se caută în logistică
Dezvoltarea constantă și perspectivele în comerțul intern și Cross Border generează multiple oportunități pentru angajații din logistică și cresc, simultan, eforturile de recrutare ale companiilor.
Potrivit unei analize Packeta România, cei mai căutați profesioniști în logistică sunt: lucrători în depozit și specialiști Customer Care pe segmentul eCommerce.
„Odată cu evoluția dinamicii pieței, companiile de logistică trebuie să fie în măsură să optimizeze procesele de recrutare pentru rezultate mai bune și să rămână angajatori de top pentru a-i reține pe cei mai buni angajați”, mai spune Cristina Grosu.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz