Packeta România, platformă digitală globală pentru comerțul online, a realizat un parteneriat cu lanțul de magazine de birotică și papetărie, Diverta, prin care adaugă 17 noi puncte pick-up în rețeaua sa națională. Această colaborare reprezintă un pas important în strategia de dezvoltare Packeta, pentru o rețea mai
extinsă și flexibilă de locații pentru ridicarea comenzilor online.
Noile puncte pick-up din rețeaua Diverta vor facilita procesul de ridicare a comenzilor, contribuind la creșterea accesibilității pentru clienții din marile orașe.
„Acest parteneriat nu înseamnă doar mai multe puncte pick-up, ci reflectă dorința noastră de a ne adapta la nevoile în continuă schimbare ale consumatorilor și de a îmbunătăți constant experiența de livrare”, spune Alexandr Jeleascov, Managing Director Packeta România. „În contextul unui comerț online în continuă expansiune, oferirea de soluții logistice rapide și accesibile este esențială pentru a rămâne competitivi. Colaborarea cu Diverta ne permite să optimizăm procesele de livrare, să reducem costurile și să ne extindem în mod strategic, asigurând o experiență cât mai eficientă și plăcută pentru clienți”.
În contextul actual al pieței de comerț online, unde rapiditatea și flexibilitatea sunt criterii cheie pentru succes, Packeta își continuă strategia de extindere a rețelei de puncte pick-up prin parteneriate strategice. Alăturarea unui număr tot mai mare de retaileri, precum Diverta, consolidează prezența Packeta în România.
Odată cu creșterea volumului de comenzi online, soluțiile de livrare flexibile devin esențiale, iar extinderea rețelei de puncte pick-up este un răspuns direct la această nevoie. Prin diversificarea locațiilor pick-up și adaptarea la nevoile specifice ale pieței, Packeta dezvoltă un ecosistem logistic scalabil.
Packeta România, a anunțat recent extinderea rețelei de magazine online și selleri parteneri la peste 1.800, aproape dublu față de acum un an.
În paralel, Packeta Group a investit în extinderea rețelei de puncte pick-up și în îmbunătățirea serviciilor oferite la nivel internațional. În prezent, Packeta Group deține o rețea de peste 16.000 de puncte pick-up proprii, inclusiv peste 6.900 de lockere Z-BOX și peste 144.000 de puncte pick-up partenere și livrează colete pentru peste 49.000 de magazine online.
Pentru Diverta, acest parteneriat reprezintă o oportunitate de a atrage mai mulți clienți în locațiile sale fizice, prin intermediul serviciilor de puncte pick-up. Odată intrați în magazine, clienții pot descoperi și achiziționa alte produse din gama variată de birotică, papetărie și divertisment oferite de Diverta, generând astfel vânzări suplimentare. Această colaborare creează o sinergie benefică între cele două branduri, oferindu-le consumatorilor soluții care răspund mai bine nevoilor lor.
Producătorii artizanali vin în premieră la Foodservice & Hospitality Expo 2024, alături de ALAS/Asociația Lanțului Alimentar Scurt, la un stand…
Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre modul în care românii percep și…
NEXXT Summit 2024 s-a încheiat cu succes, demonstrând încă o dată că România are potențialul de a deveni un centru…
Platforma de influencer marketing Heepsy a realizat un research pentru a identifica care sunt capitalele europene cu cele mai multe…
Limitless Agency, una dintre cele mai mari agenții de marketing digital din România, a înregistrat vânzări record de Black Friday…
Sibiu redevine Capitala Crăciunului vineri, 15 noiembrie, de la ora 18:30, când luminile festive vor străluci în bradul de Crăciun…