Stiri

Packeta intră în parteneriat cu Diverta și extinde rețeaua de puncte pick-up din țară

Reading Time: 2 minute

Packeta România, platformă digitală globală pentru comerțul online, a realizat un parteneriat cu lanțul de magazine de birotică și papetărie, Diverta, prin care adaugă 17 noi puncte pick-up în rețeaua sa națională. Această colaborare reprezintă un pas important în strategia de dezvoltare Packeta, pentru o rețea mai
extinsă și flexibilă de locații pentru ridicarea comenzilor online.

În orașe mari

Noile puncte pick-up din rețeaua Diverta vor facilita procesul de ridicare a comenzilor, contribuind la creșterea accesibilității pentru clienții din marile orașe.

Acest parteneriat nu înseamnă doar mai multe puncte pick-up, ci reflectă dorința noastră de a ne adapta la nevoile în continuă schimbare ale consumatorilor și de a îmbunătăți constant experiența de livrare”, spune Alexandr Jeleascov, Managing Director Packeta România. „În contextul unui comerț online în continuă expansiune, oferirea de soluții logistice rapide și accesibile este esențială pentru a rămâne competitivi. Colaborarea cu Diverta ne permite să optimizăm procesele de livrare, să reducem costurile și să ne extindem în mod strategic, asigurând o experiență cât mai eficientă și plăcută pentru clienți”.

Un model de business adaptat la schimbările din piață

În contextul actual al pieței de comerț online, unde rapiditatea și flexibilitatea sunt criterii cheie pentru succes, Packeta își continuă strategia de extindere a rețelei de puncte pick-up prin parteneriate strategice. Alăturarea unui număr tot mai mare de retaileri, precum Diverta, consolidează prezența Packeta în România.

Odată cu creșterea volumului de comenzi online, soluțiile de livrare flexibile devin esențiale, iar extinderea rețelei de puncte pick-up este un răspuns direct la această nevoie. Prin diversificarea locațiilor pick-up și adaptarea la nevoile specifice ale pieței, Packeta dezvoltă un ecosistem logistic scalabil.

Packeta România, a anunțat recent extinderea rețelei de magazine online și selleri parteneri la peste 1.800, aproape dublu față de acum un an.

În paralel, Packeta Group a investit în extinderea rețelei de puncte pick-up și în îmbunătățirea serviciilor oferite la nivel internațional. În prezent, Packeta Group deține o rețea de peste 16.000 de puncte pick-up proprii, inclusiv peste 6.900 de lockere Z-BOX și peste 144.000 de puncte pick-up partenere și livrează colete pentru peste 49.000 de magazine online.

Beneficiile parteneriatului pentru clienți și retaileri

Pentru Diverta, acest parteneriat reprezintă o oportunitate de a atrage mai mulți clienți în locațiile sale fizice, prin intermediul serviciilor de puncte pick-up. Odată intrați în magazine, clienții pot descoperi și achiziționa alte produse din gama variată de birotică, papetărie și divertisment oferite de Diverta, generând astfel vânzări suplimentare. Această colaborare creează o sinergie benefică între cele două branduri, oferindu-le consumatorilor soluții care răspund mai bine nevoilor lor.

Alex Rădescu

Recent Posts

Milka, un brand crescut cu tandrețe

Andra Mura, Senior Brand Manager Tablets & Spreads Mondelez, devăluie cum cum îndrăgitul brand a ajuns să creeze campanii care…

2 ore ago

Mustafa Tiftikcioğlu, Garanti BBVA: Digitalizarea are un rol crucial în viitorul sectorului bancar

Digitalizarea este esențială pentru evoluția economiei și a societății, transformând modul în care trăim și interacționăm. Mustafa Tiftikcioğlu, CEO al…

o zi ago

Raiffeisen Bank România a finalizat selecția pentru MoonShotX. 22 de companii locale încep drumul spre scalare

Raiffeisen Bank România a finalizat procesul de selecție pentru MoonShotX, proiect prin care susține companiile cu cifră de afaceri între…

2 zile ago

Johnson & Johnson România oferă, pentru al treilea an consecutiv, burse pentru cinci studenți la medicină

Johnson & Johnson România anunță lansarea celei de-a treia ediții a programului de burse acordate studenților la medicină începând din…

2 zile ago

Complexul Turistic Măgura: Relaxare și business aproape de natură

Gândit ca un loc de popas în mijlocul naturii, pe DN10, drumul care unește Buzăul cu Brașovul, Complexul Turistic Măgura…

2 zile ago

Unforgettable Festival a atras peste 20.000 de persoane în 3 zile de festival

Unforgettable Festival a demonstrat că poate redefini conceptul de festival în România. Peste 20.000 de persoane au luat parte la…

2 zile ago