Oxygen preia Frank Group și se repoziționează în agenție de comunicare full-service
Reading Time: < 1 minutOxygen, fondată în urmă cu aproape 12 ani ca agenție de relații publice și prezentă cu birouri în București și Cluj-Napoca, preia grupul de advertising și digital Frank, și se repoziționează ca agenție integrată de comunicare. Transformarea vine la pachet cu o nouă identitate de brand și un nou website.
Tereza Tranakas preia conducerea Oxygen în calitate de Managing Partner.
În urmă unui audit de brand complex, efectuat anul trecut, atât în piață, cât și în rândul clienților și al angajaților, cele două agenții au decis să își continuie activitatea sub un singur brand – Oxygen, cu sloganul With a Heart for Business.
Noua structură oferă servicii de consultanță strategică în comunicare și project management integrat pentru clienții săi.
Oxygen este formată din aproximativ 50 de profesioniști specializați în mai multe arii de practică: publicitate, digital & data, relații publice, social media, producție A/V, content marketing, corporate communication, brand & influencer marketing, comunicare de criză, comunicare internă, Public Affairs și CSR.
Din portofoliul agenției fac parte: Arctic, Olympus, Enel, Moncler, BCR, BERD, Sensiblu (Batiste, SPLAT, L’Occitane, iWhite, Apivita), Garanti BBVA, Telekom, Nestlé, Skoda, Total Romania, VEKA Romania, Huawei, Betano, KiK, Gregory’s România, Sony Pictures AXN, Intesa Sanpaolo, Grand Entertainment, PPD România, Gruppo Campari (Campari, Aperol), Acqua Panna, San Pellegrino, DELL, DIAGEO, Skechers, Genesis Property, Siniat, Prime Kapital, Don Pedro, Green Cola și mulți alții.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz