La 16 ani de la înființare, Oxygen își redefinește identitatea de brand pentru a reflecta o noua etapă în evoluția sa: o agenție orientată spre viitor, în care creativitatea joacă rol fundamental. Noul slogan, Creators of the Future, exprimă misiunea agenției de a valorifica creativitatea și gândirea strategică pentru a găsi soluții relevante, a susține dezvoltarea clienților și a-i ajuta să fie pregătiți pentru viitor.
„Peisajul comunicării s-a transformat semnificativ în ultimii ani, iar Oxygen a evoluat odată cu el. Noua noastră identitate vizuală reflectă cine suntem astăzi – o agenție care pune accent pe creativitate și colaborare. Această redefinire a identității de brand aduce o imagine îndrăzneață, plină de energie, rămânând totodată fideli valorilor noastre fundamentale: oamenii, rezultatele și creativitatea,” spune Tereza Tranakas, fondator și CEO al Oxygen.
Fondată în 2008, Oxygen a devenit una dintre cele mai importante agenții de comunicare din România. Aceasta oferă servicii integrate de comunicare – Strategy, Brand Positioning & Engagement, campanii integrate, CRX & Events, Digital & Social Media, PR & managementul reputației, Public Affairs. Cu birouri în București și Cluj-Napoca și o echipă de peste 80 de profesioniști, agenția oferă soluții integrate de comunicare pentru un portofoliu variat de clienți locali și internaționali precum PPC România, Vodafone, Beko Romania, AVON, STRABAG, Băneasa Shopping City, Olympus, Betano, Garanti BBVA, VEKA România, Farmec, Xiaomi, Vista Bank, MagnaPharm, Binance, Hesburger și mulți alții.
În cei 16 ani de activitate, Oxygen a demonstrat constant capacitatea de a oferi soluții inovatoare și strategii personalizate care răspund nevoilor clienților, contribuind direct la succesul acestora.
Această redefinire a identității de brand marchează o nouă etapă în evoluția Oxygen, reflectând angajamentul agenției de a rămâne un partener de încredere pentru brandurile care caută să inoveze, să se dezvolte și să își consolideze poziția pe piață. Noua identitate vizuală subliniază ADN-ul creativ și spiritul vizionar al agenției, poziționând Oxygen ca un jucător relevant într-un peisaj al comunicării aflat în continuă schimbare.
NETOPIA Payments extinde oferta de soluții BNPL (Buy Now, Pay Later) destinată partenerilor săi prin încheierea unui parteneriat cu PayPo.…
În ciuda creșterii fraudelor cibernetice, care reflectă tranziția lentă, dar constantă, a lumii către plățile digitale, falsificarea bancnotelor rămâne la…
Producția de alimente se bazează pe activități și procese tehnologice care consumă cantități mari de energie și combustibili fosili, ceea…
Golin România câștigă premiul Event & Experiential Marketing la European Excellence Awards 2024, una dintre cele mai importante competiții de…
Prin natura noastră, suntem predispuși la inerție, iar instinctul de conservare provoacă o reticență firească față de schimbare. Putem observa…
Schneider Electric a publicat două rapoarte realizate de Institutul său de Cercetare pentru Sustenabilitate – Sustainability Research Institute (SRI), care…