MarComm

Agenția integrată de comunicare Oxygen își redefinește identitatea de brand

Reading Time: 2 minute

La 16 ani de la înființare, Oxygen își redefinește identitatea de brand pentru a reflecta o noua etapă în evoluția sa: o agenție orientată spre viitor, în care creativitatea joacă rol fundamental. Noul slogan, Creators of the Future, exprimă misiunea agenției de a valorifica creativitatea și gândirea strategică pentru a găsi soluții relevante, a susține dezvoltarea clienților și a-i ajuta să fie pregătiți pentru viitor.

Peisajul comunicării s-a transformat semnificativ în ultimii ani, iar Oxygen a evoluat odată cu el. Noua noastră identitate vizuală reflectă cine suntem astăzi – o agenție care pune accent pe creativitate și colaborare. Această redefinire a identității de brand aduce o imagine îndrăzneață, plină de energie, rămânând totodată fideli valorilor noastre fundamentale: oamenii, rezultatele și creativitatea,” spune Tereza Tranakas, fondator și CEO al Oxygen.

16 ani de impact și inovație

Fondată în 2008, Oxygen a devenit una dintre cele mai importante agenții de comunicare din România. Aceasta oferă servicii integrate de comunicare – Strategy, Brand Positioning & Engagement, campanii integrate, CRX & Events, Digital & Social Media, PR & managementul reputației, Public Affairs. Cu birouri în București și Cluj-Napoca și o echipă de peste 80 de profesioniști, agenția oferă soluții integrate de comunicare pentru un portofoliu variat de clienți locali și internaționali precum PPC România, Vodafone, Beko Romania, AVON, STRABAG, Băneasa Shopping City, Olympus, Betano, Garanti BBVA, VEKA România, Farmec, Xiaomi, Vista Bank, MagnaPharm, Binance, Hesburger și mulți alții.

În cei 16 ani de activitate, Oxygen a demonstrat constant capacitatea de a oferi soluții inovatoare și strategii personalizate care răspund nevoilor clienților, contribuind direct la succesul acestora.

Creators of the Future

Această redefinire a identității de brand marchează o nouă etapă în evoluția Oxygen, reflectând angajamentul agenției de a rămâne un partener de încredere pentru brandurile care caută să inoveze, să se dezvolte și să își consolideze poziția pe piață. Noua identitate vizuală subliniază ADN-ul creativ și spiritul vizionar al agenției, poziționând Oxygen ca un jucător relevant într-un peisaj al comunicării aflat în continuă schimbare.

Romanita Oprea

Recent Posts

NETOPIA Payments extinde soluțiile BNPL pentru comercianții online prin parteneriatul cu PayPo

NETOPIA Payments extinde oferta de soluții BNPL (Buy Now, Pay Later) destinată partenerilor săi prin încheierea unui parteneriat cu PayPo.…

14 ore ago

Cele mai falsificate bancnote din lume: 100 dolari, 50 euro, 500 peso mexicani

În ciuda creșterii fraudelor cibernetice, care reflectă tranziția lentă, dar constantă, a lumii către plățile digitale, falsificarea bancnotelor rămâne la…

15 ore ago

Companiile vor să introducă soluții sustenabile în producția de alimente

Producția de alimente se bazează pe activități și procese tehnologice care consumă cantități mari de energie și combustibili fosili, ceea…

15 ore ago

Golin România, premiată la European Excellence Awards 2024

Golin România câștigă premiul Event & Experiential Marketing la European Excellence Awards 2024, una dintre cele mai importante competiții de…

15 ore ago

Tehnologia AI: inițial respinsă, apoi tolerată, ulterior adoptată și, în final, integrată

Prin natura noastră, suntem predispuși la inerție, iar instinctul de conservare provoacă o reticență firească față de schimbare. Putem observa…

15 ore ago

Schneider Electric: Care este impactul AI asupra consumului de energie

Schneider Electric a publicat două rapoarte realizate de Institutul său de Cercetare pentru Sustenabilitate – Sustainability Research Institute (SRI), care…

16 ore ago