Oxygen desemnată, pentru a treia oară consecutiv, agenția de PR & comunicare internă pentru PPC
Reading Time: 3 minuteOxygen a fost desemnată, în urma unui proces complex de selecție, agenția de PR și comunicare internă a companiilor din România ale grupului PPC, lider regional în domeniul energiei și una dintre cele mai dinamice companii de energie din sud-estul Europei.
Oxygen colaborează cu PPC România (fosta Enel România) de peste șase ani, iar acesta este al treilea pitch consecutiv de PR câștigat pentru companiile deținute de grup. De-a lungul parteneriatului, agenția a susținut echipa locală în momente cheie, precum liberalizarea pieței de energie și criza prețurilor la energie. De asemenea, Oxygen a jucat un rol esențial în susținerea eforturilor de comunicare în timpul procesului de tranziție care a condus la finalizarea achiziției companiilor Enel din România de către PPC.
Această nouă reușită confirmă expertiza Oxygen în gestionarea comunicării în domeniul energiei și angajamentul său de a livra strategii de comunicare eficiente într-un sector aflat în continuă evoluție.
Oxygen va continua să ofere servicii integrate de comunicare, incluzând consultanță în relații publice, relații cu presa, comunicare de criză, comunicare internă, influencer marketing, management de evenimente și parteneriate media pentru PPC.
„Ne onorează parteneriatul pe termen lung cu PPC și echipa locală. Câștigarea acestui pitch pentru a treia oară consecutiv și, în premieră, cu PPC, reprezintă un moment important pentru Oxygen. Reflectă capacitatea echipei noastre de a se adapta strategic și de a dezvolta relații de încredere. Suntem mândri să sprijinim creșterea și transformarea PPC în România, contribuind la consolidarea poziției lor de lider în domeniul tranziției energetice. Obiectivele companiei în următorii ani ne ambiționează și motivează și pe noi, ca parteneri de comunicare, să luăm activ parte la schimbarea pe care vrem să o vedem în lume,” a declarat Veronica Plăcintescu, Head of PR Oxygen.
„PPC are o activitate integrată pe piața energiei din România, de la producția de energie electrică, la distribuție și furnizare până la clienții finali, astfel că și nevoile noastre de comunicare, atât externă cât și internă, sunt complexe. Tranziția energetică poate părea un concept abstract, dar o vedem deja în toate activitățile noastre, în modurile în care clienții noștri consumă energia sau chiar își produc propria energie. De aceea avem nevoie de un partener de comunicare cu expertiză nu doar în activitatea de PR ci și în domeniul energetic. Echipa Oxygen are capacitatea de a înțelege provocările complexe ale pieței de energie și avem încredere că împreună vom continua să consolidăm reputația PPC în România,” a declarat Sergiu Ion, Head of Media Relations PPC România.
PPC este cea mai importantă companie de pe piața de energie din Europa de Sud-Est, cu activități de producție și distribuție de energie electrică, precum și de vânzare de produse și servicii energetice avansate în Grecia, România și Macedonia de Nord. Cu o capacitate totală instalată de 11,5 GW și deservind peste 8,8 milioane de clienți, PPC este lider regional atât în producția de energie convențională, cât și în cea regenerabilă.
În România, PPC deservește aproximativ 3 milioane de clienți și gestionează o rețea extinsă de distribuție, prin companiile Rețele Electrice, în zonele Muntenia Sud (inclusiv București), Banat și Dobrogea, în timp ce PPC Energie și PPC Energie Muntenia sunt cele mai importante companii de furnizare a energiei electrice din România.
Cu birouri în București și Cluj-Napoca, Oxygen este cea mai mare agenție independentă de comunicare integrată din România. Portofoliul agenției include clienți locali și internaționali precum PPC România, Vodafone, Beko Romania, AVON, STRABAG, Farmec, Băneasa Shopping City, Olympus, Betano, Garanti BBVA, VEKA România, Xiaomi, Vista Bank, MagnaPharm, Binance, Hesburger și mulți alții. Misiunea Oxygen este de a dezvolta sustenabil branduri și afaceri prin insighturi strategice și campanii integrate axate pe rezultate.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz