Oxygen semnează campania de CSR „Arctic pentru sănătate”
Reading Time: 3 minuteOxygen asistă Arctic, liderul pieței de electrocasnice din România, în campania de responsabilitate socială (CSR) „Arctic pentru sănătate”.
„Arctic pentru sănătate” a debutat în anul 2020 la nivel național și și-a propus să susțină efortul cadrelor medicale și să ofere condiții mai bune pacienților și tuturor celor din linia întâi. În timp, Arctic a decis să extindă sprijinul oferit comunităților locale și să includă, alături de spitale sau servicii de ambulanță din toată țara, și organizații non-guvernamentale și școli.
Strategia de CSR pentru Arctic vizează impactul pozitiv în societate, iar până acum, în cadrul campaniei „Arctic pentru sănătate” au fost donate peste 1.600 de electrocasnice care acoperă nevoi specifice identificate – de la frigidere, mașini de spălat rufe, uscătoare de rufe, până la aparate de aer condiționat, purificatoare de aer sau electrocasnice mici. Sprijinul oferit de companie în ultimii trei ani se ridică la 1,9 milioane de lei.
În ultimii ani, Oxygen a contribuit la creșterea vizibilității strategiei de responsabilitate socială corporativă a companiei.
Astfel, pe lângă sănătate, aceasta include educația și egalitatea de gen în tehnologie și inovare, prin programe susținute precum.
„Arctic dovedește de fiecare dată că puterea unui brand nu se măsoară doar în cifre și în distincțiile primite, ci în impactul pe care îl are, pe termen lung, prin acțiunile sale. Într-un context în care așteptările consumatorilor cu privire la implicarea brandurilor este în continuă creștere, Arctic își menține angajamentul de a sprijini atât serviciile de sănătate, cât și comunitățile vulnerabile. Ne bucurăm să contribuim la comunicarea unor inițiative care aduc valoare și să colaborăm cu echipa Arctic, care privește sustenabilitatea și CSR-ul ca părți esențiale ale modelului de business”, a declarat Irina Manole, Head of Sustainability & CSR Oxygen.
„Angajamentul nostru este de a oferi produse sustenabile care ușurează viața de zi cu zi și care contribuie la creșterea economică a țării. Avem puterea de a schimba în bine viața celor de lângă noi și credem că acesta este cel mai bun mod de ne arăta dragostea pentru România. Suntem onorați să putem contribui la condiții mai bune pentru zeci de mii de copii și adulți, pentru ca investițiile în sănătate și educație sunt esențiale pentru viitorul României, iar Arctic va continua să facă parte din acest efort”, a afirmat Murat Büyükerk, CEO Arctic.
„La Arctic ne concentrăm pe o dezvoltare sustenabilă durabilă, iar componenta de responsabilitate socială este parte integrantă din strategia noastră de business. Punem întotdeauna oamenii pe primul loc, pentru că la Arctic credem în dreptul la sănătate, educație sau copilărie și suntem deciși să facem tot ce putem pentru a ajuta acolo unde este mai mare nevoie. Prin campania Arctic pentru Sănătate, răspundem nevoilor comunităților locale și oferim acces la tehnologii avansate pentru a contribui la o societate mai sănătoasă și mai puternică. Mulțumesc Oxygen pentru modul în care au transpus valorile noastre într-o campanie de impact”, a declarat Gabriel Eremia, Marketing & Product Management Director Arctic.
Echipa de proiect:
Echipa Arctic
Gabriel Eremia – Marketing & Product Management Director
Alexandra Pascu – Head of Brand Marketing
Daniela Costi – Brand Manager Arctic
Georgiana Rusu – Arctic Brand Analyst
Anca Morega – PR Lead
Cătălin Cincu – Digital Marketing Specialist
Diana Constantin – Social Media Specialist
Liliana Nap – Customer Marketing Coordinator
Oxygen
Irina Manole – Head of Sustainability & CSR
Cosmin Baba – Creative Director
Agatha Muler – Head of Art
Laura Câtea – Art Director
Cosmin Voicu – Copywriter
Anca Dorombach – Account Manager
Mădălina Dârvaru – Senior Account Executive
Cu birouri în București și Cluj-Napoca, Oxygen este o agenție integrată de comunicare, iar portofoliul de clienți reunește branduri și companii locale și internaționale precum: Enel, Vodafone, Garanti BBVA, Arctic, Beko, Grundig, Farmec, Gerovital, Nufar, Triumf, Olympus, Betano, Băneasa Shopping City, Moncler, Oppo, Beciul Domnesc, VEKA, Siniat – Grupul Etex, Selgros, Aquila, Patria Bank, Gregory’s România, Skechers, Sony Pictures AXN, Tenaris Silcotub, Fashion House, ATP Trucks, Email de Sighișoara, Magna Pharm, BERD, Prime Kapital și mulți alții. În 2022, Oxygen a devenit prima agenție de comunicare din România care și-a neutralizat amprenta de carbon, asumându-și trecerea într-o nouă etapă de evoluție. Misiunea Oxygen este de a crește în mod sustenabil branduri și businessuri, prin insighturi, abordare strategică și campanii integrate.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz