MarComm

Oxygen aleasă de UNIQA România pentru servicii integrate de comunicare

Reading Time: 2 minute

Oxygen a fost desemnată agenția de comunicare integrată pentru UNIQA România, una dintre companiile de top din domeniul asigurărilor la nivel global, care operează în România UNIQA Asigurări și UNIQA Asigurări de Viață.

Acest parteneriat vine ca urmare a auditului de brand și dezvoltării strategiei de marketing & comunicare pe care Oxygen l-a realizat pentru UNIQA România anul trecut. Parteneriatul se extinde cu această ocazie pentru a oferi servicii 360 – ATL, digital, social media și PR, cu scopul creșterii notorietății și consolidării reputației brandului și companiei UNIQA.

Adina Trandaf, Managing Director Oxygen, a declarat: “Relația noastră cu UNIQA a evoluat organic, dintr-o viziune comună asupra brandului și datorită contribuțiilor noastre strategice și abordării creative din timpul auditului de brand. Această sinergie, împreună cu buna cunoaștere a industriei financiare, au deschis calea unui parteneriat pe termen lung, care vizează activitățile de comunicare ale UNIQA”.

Alina Luca, Director Marketing și Comunicare UNIQA: “Avem planuri ambițioase pentru ca UNIQA să fie un brand tot mai bine cunoscut, pe care am decis să le punem în practică alături de Oxygen. Abordarea strategică din timpul auditului de brand, cunoașterea industriei asigurărilor și capacitatea de a dezvolta strategii inovatoare de comunicare 360 reprezintă motivele pentru care avem convigerea că Oxygen este partenerul potrivit.”

UNIQA are o istorie de aproape 15 ani în piața asigurărilor din România și beneficiază de peste 200 de ani de experiență internațională, ca parte dintr-un grup financiar cu o prezență puternică la nivel european. Strategia companiei poziționează în centru clienții și are ca prioritate cunoașterea nevoilor acestora și oferirea de produse și servicii relevante și conectate la tendințele pieței, cu scopul de a contribui la o viață mai bună împreună.

Cu birouri în București și Cluj-Napoca, Oxygen este o agenție integrată de comunicare prezentă de 15 ani pe piață, iar portofoliul de clienți reunește companii locale și internaționale precum: Vodafone, PPC Romania, Arctic, Farmec, Băneasa Shopping City, Olympus, Betano, Moncler, Garanti BBVA, VEKA România, Siniat – Grupul Etex, Selgros, Patria Bank, Vista Bank, Antenna Group, UNIQA și mulți alții.

Misiunea Oxygen este de a crește în mod sustenabil branduri și businessuri, prin insighturi, abordare strategică și campanii integrate axate pe rezultate.

Romanita Oprea

Recent Posts

Vom produce drone românești. Protocol semnat între ministere

Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Ştefan-Radu Oprea, şi cel al Cercetării, Inovării şi Digitalizării, Bogdan-Gruia Ivan, au semnat, marţi, un…

11 ore ago

Pi2 a fost aleasă agenția de comunicare pentru Freedom24 în România și Ungaria

Agenția independentă de comunicare Pi2, cu birouri și filiale în Europa Centrală și de Est, a fost selectată să gestioneze…

11 ore ago

Utilizatorii plătesc în medie 12 abonamente pentru serviciile online

În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…

17 ore ago

Ce cred angajații despre companii. Care sunt cele mai apreciate firme din 2024

JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…

17 ore ago

Cegeka: Companiile IT trebuie să schimbe mentalitatea și să atragă parteneriate strategice

Piața IT din România trece printr-o perioadă de transformare, iar modelul tradițional de outsourcing, bazat pe externalizarea resurselor umane, începe…

18 ore ago

Danone susține centrele E.G.A.L. care oferă mese calde pentru copiii din zone defavorizate

Danone România s-a alăturat susținerii centrelor de zi E.G.A.L. dezvoltate de Societatea Națională de Cruce Roșie, susținând continuarea activității din…

18 ore ago