Oxygen a fost selectată agenția de comunicare integrată a Avon, unul dintre principalii jucători globali din industria frumuseții, în urma unui proces complex de selecție. În cadrul acestui parteneriat, Oxygen va contribui, alături de echipa de brand, la dezvoltarea și implementarea campaniilor pe segmentul de consumer communication și a inițiativelor de CSR ale brandului, precum și la comunicarea corporate a Avon Cosmetics România.
Prin acest nou parteneriat, Oxygen va furniza servicii de strategie & creație, influencers marketing, corporate și consumer communication, comunicare de criză, organizare de evenimente, social media și campanii de promovare a produselor și inițiativelor de sustenabilitate ale Avon România.
Recent, compania a făcut publice datele Raportului de Responsabilitate Socială pentru anul 2023, demonstrând încă o dată că frumusețea poate fi realizată în armonie cu mediul și societatea, valori pe care echipa Oxygen le împărtășește atât prin propriile inițiative din interiorul agenției (Pădurea Oxygen, d.e), cât și prin campaniile implementate alături de clienții săi.
„Am găsit în echipa Oxygen partenerul puternic de care avem nevoie pentru a ține brandul cât mai aproape de inima consumatoarelor noastre din România. Pasiunea lor pentru creativitatea cu sens și cu impact, întotdeauna dublată de viziune și background strategic, se simt deja în proiectele pe care le lansăm vara aceasta. Este o colaborare pe care o începem cu tot entuziasmul și cu încredere în noua etapă pe care o scriem împreună pentru brandul Avon!”, spune Ana Nicolae, Head of Avon Integrated Communications România & Moldova.
„Avon este un brand cu care ne-am identificat încă de la primul contact, iar această colaborare reprezintă o oportunitate extraordinară de a aduce la viață proiecte integrate, folosind experiența noastră de comunicare 3600 și de a crea campanii de impact. Suntem motivați de încrederea Avon în abilitățile noastre și suntem determinați să contribuim activ la succesul lor prin soluții creative și strategii eficiente”, spune Andreea Filip, New Business Director Oxygen.
Vizualul de campanie poate fi urmărit aici:
Cu birouri în București și Cluj-Napoca, Oxygen este o agenție integrată de comunicare prezentă de 15 ani pe piață, iar portofoliul de clienți reunește companii locale și internaționale precum: Vodafone, PPC România, Arctic, Băneasa Shopping City, Olympus, Betano, Garanti BBVA, VEKA România, Siniat – Grupul Etex, Selgros, Patria Bank, Vista Bank, Antenna Group, UNIQA și mulți alții. Misiunea Oxygen este de a crește în mod sustenabil branduri și businessuri, prin insighturi, abordare strategică și campanii integrate axate pe rezultate.
AVON este prezent de peste 25 de ani pe piața din România, timp în care și-a menținut o poziție de top în preferințele consumatorilor, reușind în același timp să pună bazele uneia dintre cele mai mari comunități de femei. Compania este preocupată nu numai să aducă frumusețe și independenţă femeilor, dar și să le îmbunătățească viața, promovând respectul pe care societatea îl datorează rolului lor în dezvoltarea socială și militând continuu pentru sănătatea și standardul lor de viață.
O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…
Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…
De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…
Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…
E.ON România și Asociația Zi de BINE își unesc forțele în vederea prevenirii consumului de substanțe interzise în rândul tinerilor…
În perioada sărbătorilor de iarnă, Lidl România continuă tradiția de a transforma bucuria dăruirii într-un sprijin real pentru copiii din…