Business

Ovidiu Nicușan, noul Director de Marketing la Flanco

Reading Time: < 1 minut

Din 15 septembrie, Ovidiu Nicușan (foto) este promovat pe postul de director de marketing al Flanco Retail.

În vârstă de 41 de ani, licențiat în Managementul Afacerilor, Ovidiu și-a petrecut mai mult de jumătate din viață în Flanco, alăturându-se companiei în 1999, în magazinul companiei din Târgu Mureș, ca reprezentant de vânzări. Cinci ani mai târziu, redeschidea magazinul sub un nou concept, Flanco World, inaugurând acolo categoria de magazine de peste 1000 de mp.

Ovidiu a parcurs criza economice din 2008-2011 ca Regional Sales Manager pe zona Transilvania traversând cu succes niște ani extrem de dificili pentru retail. Din 2011, ca Regional Sales Manager București, deschidea primele 3 magazine de suprafață mare ale companiei, la Obor, Orhideea și Unirea, acesta din urma pe un concept total nou în România la aceea oră, pentru că permitea clienților să interacționeze cu o gamă mai largă de produse decât în orice alt magazin de profil. Responsabilitățile i s-au extins treptat în zona de vânzări, acoperind alături de București, Moldova și Zona de Sud Est, apoi mărcile proprii ale companiei și apoi întreaga categorie de electrocasnice mici.

”Lecțiile anilor trecuți ne-au arătat că, pentru un retailer, tot ce ține de marketing și comunicare este în strânsă legătură cu vânzările,” explică Dragoș Sîrbu, CEO Flanco Retail. ”Succesul oricărui proiect de marketing, pentru o rețea de magazine, se vede în numărul de produse plecate de pe raft sau în numărul de comenzi obținute online. Cu asta începem – când ne formulăm obiectivele – și așa încheiem, când ne evaluăm rezultatele. De aceea, experiența de două decenii a lui Ovidiu pe vânzări va fi extrem de valoroasă în noua sa poziție.”

Ovidiu Nicușan preia funcția de Director de Marketing de la Antonela Ciucașu, care își va continua
cariera în marketing într-un alt domeniu de activitate.

 

Alex Rădescu

Recent Posts

O fabrică de baterii se va construi la Oradea cu tehnologie Lockheed Martin

Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…

7 ore ago

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

12 ore ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

13 ore ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

13 ore ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

13 ore ago

Delgaz Grid primește 200 de milioane de euro de la BEI pentru modernizarea rețelei

Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…

13 ore ago