Ovidiu Mureșanu lansează o colecție de haine cu TikTok
Reading Time: 2 minuteO.K. TikTok este ultima colecție lansată de Ovidiu Mureșanu, într-o colaborare extraordinară cu platforma TikTok, stabilind astfel o premieră în Europa.
Colecția vine însoțită de un challenge, ce este activ în prezent pe TikTok și care, până în acest moment, a strâns deja aproape 9 milioane de vizualizări. Unii din cei mai cunoscuți membri ai comunității TikTok din Romania: Cristina Almășan, Ines Stana, Lorena Șerban, Louis Florea, Edi Brandabura, Marius Mlly, Denis Matros, Gabriel MG și mulți alții s-au reunit pentru a realiza o mulțime de clipuri haioase, purtând ținute din noua colecție semnată de The Stories of O. și TikTok. Le puteți urmări pe această platformă, căutând hashtag-ul #OKTikTok.
Ovidiu consideră firească această inițiativă a sa, pentru că vine din partea cuiva care și-a construit brandul personal cu ajutorul Social Media, devenind unul din cei mai cunoscuți influenceri din lifestyle-ul masculin românesc. Iar TikTok este platforma care i se pare cea mai adaptată prezentului, cu un conținut care devine din ce în ce mai atractiv pentru o milioane de oameni, indiferent de vârsta lor.
„Ideea colecției a venit în vară, când TikTok, chiar dacă câștiga în continuare milioane de fani în întreaga lume, era arătat cu degetul sau neînțeles de cealaltă parte a lumii. Ca atare mi s-a părut important să spun O.K. TikTok, pentru că este o platformă care poate să inspire, să educe și care oferă, în același timp, și mult conținut amuzant și recreativ. Iar în perioada asta atât de grea și gri pe care o traversează planeta noastră, consider că TikTok chiar aduce zâmbet și culoare. Ma bucur foarte tare că TikTok a fost de acord să se asocieze cu un brand din România pentru a lansa o astfel de colecție și sperăm ca acest proiect să fie preluat și în alte țări unde TikTok este prezent”, a spus Ovidiu Mureșanu, fondator al „The Stories of O”.
Colecția O.K. TikTok este realizată din materiale sustenabile, pentru că publicul este din ce în ce mai atent la aceste detalii. Include hanorace și tricouri unisex, bluze sport de damă și pantaloni de trening pentru bărbați și femei. În afară de alb și negru, culorile clasice din colecțiile The Stories of O., veți găsi acum în colecție și hanorace bleu, galbene, roz sau verzi, toate imprimate cu grafica O.K. TikTok.
„Pentru noi, deși suntem o platformă globală, este foarte important să fim relevanți la nivel local. Proiectul este o primă inițiativă de acest fel și îi suntem pe deplin recunoscători lui Ovidiu pentru implicare și pasiune. Ne-am dorit o colecție care să fie, în primul rând, un semn de recunoștință pentru artiștii și creatorii de content români și cred că am reușit, după feedbackul pozitiv primit până acum!”, a afirmat și Laura Savu, Global Community Manager TikTok.
Colecția O.K. TikTok este disponibilă, pentru comenzi online, pe shopul online al lui O.: TheStoriesofO.ro.
TikTok a avut în România, în luna octombrie, aproape 4,8 milioane de utilizatori activi. La nivel mondial, este prezent în peste 150 de țări, aplicația fiind disponibilă în peste 70 de limbi. Este cea mai descărcată aplicație non gaming pe toate platformele (iOS sau Android) din ultimul an.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz