OUG 25 /2013 votata in Senat cu amendamente
Reading Time: < 1 minutOUG 25/ 2013 care interzicea rolul agentiilor de media in procesul de achizitie a spatiului publicitar a fost supusa, din nou, votului in plenul Senatului intr-o forma amendata. Noua forma permite clientilor cumpararea de spatiu publicitar atat direct, cat si prin intermediari (agentii sau regii de publicitate).
Pe langa aceasta posibilitate, Ordonanta mai prevede posibilitatea semnarii de contracte tripartite la cererea oricareia dintre parti. De asemenea, facturile reprezentand contravaloarea spatiului publicitar cumparat vor putea fi emise atat direct catre client (in cazul cumpararii directe), cat si catre agentie (in cazul in care cumpararea a avut loc prin agentie).
Noile prevederi, incluse in textul OUG, vin sa puna capat unei serii lungi de efecte negative ce s-au manifestat timp de peste 2 ani pentru clienti, pentru agentii, dar si pentru bugetul de stat.
Inca din aprilie 2013, data la care forma initiala a OUG 25 a fost publicata in Monitorul Oficial, IAA Romania s-a manifestat in favoarea amendarii OUG atragand, in nenumarate randuri, atentia factorilor de decizie asupra efectelor ce afecteaza grav industria.
Noul text al OUG 25 / 2013 a aparut in urma Cererii de Reexaminare emisa de Presedintele Romaniei la finalul anului 2013 si a fost generat si aprobat in Comisiile de Cultura, cat si in plenul celor doua Camere ale Parlamentului.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz