Finanțe

OTP Bank își extinde gama de Factoring

Reading Time: 2 minute

OTP Bank România și-a exins portofoliul de produse pentru Factoring Comercial, prin lansarea Factoring-ului Comercial de Export.

Alături de produsul pentru Factoring Comercial Intern cu și fără regres, OTP Bank România completează portofoliul de servicii de finanțare pentru a sprijini companiile aflate în dezvoltare, cât și cele ajunse la maturitate, anunță banca, într-un comunicat de presă.

Prin implementarea acestor produse, banca poate să cumpere creanțele comerciale emise de către clienții săi ca urmare a prestării de servicii sau livrării de bunuri către partenerii de afaceri din România sau din strainătate. Produsele Factoring pot fi personalizate în funcție de nevoile specifice ale clienților.

„În ultimii ani, am putut observa o creștere semnificativă a pieței de Factoring, creștere susținută în mod special de IMM-uri”, declară Ioan-Dragoș Mirică, director general adjunct al Diviziei Corporaţii, OTP Bank România.

“Prin lansarea pachetului complet de Factoring dorim să ne consolidăm poziția pe piața Factoringului. Avem un portofoliu de calitate și stabil de clienți cărora le oferim programe de finanțare avantajoase de tip win-win – atât pentru clientul direct, cât si pentru partenerii acestuia. Prin Factoringul Comercial Intern și de Export, OTP Bank România oferă acces la o finanțare rapidă și flexibilă, fără garanții materiale, administrarea și colectarea creanțelor, dar și acoperirea riscului în cazul neîncasărilor”, declară Ioan-Dragoș Mirică, director general adjunct al Diviziei Corporaţii, OTP Bank România.

Conform Asociaţiei Române de Factoring, piaţa de profil a depăşit pragul de 4 miliarde de euro în 2016, fiind al treilea an de creștere consecutivă.

Pentru OTP Bank România, sectorul prestărilor de servicii cât și livrărilor de măfuri reprezintă o prioritate din punct de vedere al serviciilor de factoring ce vor fi acordate în acest an, arată reprezentanții băncii.

Din iulie 2017, OTP Bank România este membru al prestigioasei organizații internaționale de factoring – Factors Chain International (FCI). Astfel, banca poate oferi clienților suport specializat în evaluarea bonității partenerilor și pentru colectarea rapidă a creanțelor.

Ce obțin clienții prin utilizarea produselor de factoring?

  • Transformarea unei încasări la termen în încasare la vedere;
  • Scăderea dependenței de termenele de plată acordate partenerilor de afaceri;
  • Diminuarea costurilor administrative;
  • Concentrarea pe producție și vânzări, nu pe urmărirea încasării creanțelor;
  • Acces la servicii specializate de administrare și colectare a creanțelor;
  • Creșterea vitezei de rotație a activelor;
  • Consultanță și asistență comercială specializată;
  • Rapoarte și informații în timp real, datorită aplicației informatice destinate factoring-ului și a modulului web destinat clienților.
Oana Voinea

Recent Posts

Investiție de 400.000 de euro în tehnologie dentară: Dental Elite își extinde rețeaua cu a patra clinică

Dental Elite, lanț de clinici ce oferă tratamente dentare complete în București și Brașov, se extinde prin lansarea celei de-a…

6 minute ago

Moromeții 3 a debutat la premiera de gală cu sala plină

Unul dintre cele mai așteptate filme ale anului, Moromeții 3, a avut premiera miercuri 13 noiembrie, în Sala „Ion Caramitru”…

11 minute ago

LooLoo Kids primește al doilea „buton de diamant” din partea YouTube pentru canalul său în limba spaniolă

YouTube anunță acordarea celui de-al doilea „buton de diamant” pentru LooLoo Kids, de această dată pentru canalul său în limba…

2 ore ago

Dezvoltarea unei societăți de avocatură prin echipe specializate în nișe de drept

JGV și Asociații este societatea de avocatură care și-a orientat activitatea spre arii de practică specifice, creând echipe mixte și…

2 ore ago

Dispozitivele pentru diabet generează vânzări de 37 milioane de lei anual, cu cifre în creștere

Grupul de companii farmaceutice Direct Pharma Logistics, format din Direct Pharma Logistics, Pharmalink și Farmatop, estimează vânzări de 37 de…

3 ore ago

Trendyol a vândut 1.6 milioane de articole la Black Friday în România

Trendyol, unul dintre cele mai importante marketplace-uri internaționale de e-commerce, a vândut 1,64 milioane de articole în prima sa campanie…

3 ore ago