Stiri Companii

Oti intră pe segmentul Green și estimează vânzări de 10 milioane de lei în 2019

19 dec. 2018 2 min

Oti intră pe segmentul Green și estimează vânzări de 10 milioane de lei în 2019

Reading Time: 2 minute

Oti a lansat Oti Green, o gamă de produse biodegradabile și compostabile. Produsele se adresează atât consumatorilor casnici, cât și clienților din zona profesională – comercial, HoReCa. Gama Oti Green cuprinde, în prezent, sacoșe de cumpărături, farfurii, caserole și pahare de unică folosință, lumânări ecologice. Compania are în dezvoltare și alte categorii de produse pentru această gamă.

dreamstime s 123018252Produsele Oti Green sunt fabricate din compuși organici care au la bază amidon de porumb sau fibră celulozică. Toate produsele sunt certificate TÜV Austria, cel mai mare și important organism de testare, inspecţie și certificare din acest domeniu. 

Vedeta gamei este Sacoșa cu minte, fabricată dintr-un material care se biodegradează, transformându-se într-un compost inofensiv mediului încojurător, având în final proprietățile unui îngrășământ natural. Aceasta răspunde noii legislații în domeniu. Conform Legii 87/2018 care modifică și completează Legea 249/2015, s-a interzis din luna iulie 2018 introducerea pe piața națională a pungilor de transport din plastic subțire și foarte subțire, cu mâner. Mai mult, din ianuarie 2019, se interzice total comercializarea acestora. Comercianții care nu vor respecta noua interdicție vor risca să fie amendați cu sume cuprinse între 15.000 și 25.000 de lei.

”Aceste proprietăți și beneficii ale materialului din care sunt fabricate sacoșele noastre, sunt certificate de organisme și laboratoare abilitate, în concordanță cu standardele europene și internaționale actuale”, a declarat George Tomescu, Manager General al Oti Group.

Managerul companiei atrage atenția că este posibil să apară pe piață o mulțime de produse care vor pretinde că sunt biodegradabile, însă acestea trebuie să fie susținute de certificate de biodegradabilitate emise de catre organismele competente.

”La nivel global, doar 14% din deșeurile generate de ambalajele din mase plastice se reciclează, 40% ajung în groapa de gunoi, urmând a se dezintegra în sute de ani infestând solul cu materiale toxice, iar 32% sunt debarasate în mediul încojurător poluând oceanele, râurile și pădurile. Considerăm că varianta compostabilității și biodegradabilității este soluția cea mai bună, deoarece deșeurile rezultate sunt dezintegrabile și netoxice”, a adăugat George Tomescu.

Oti Group este un grup de companii cu capital integral românesc, cu o echipă de 190 de profesioniști, depozite de 15.000 mp, o flotă auto proprie, ce importă și distribuie ambalaje de unică folosință, consumabile HoReCa, articole de menaj. Compania participă activ la actiuni de ecologizare, având un parteneriat de lungă durată cu inițiativa ”Let’s do it Romania”.  Compania estimează o cifra de afaceri de 10 milioane de lei în 2019, pentru gama Oti Green. 

Foto: © Natalia Vorobeva | Dreamstime.com 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: