Marketing

OREO sarbatoreste Ziua Tatalui in centrele comerciale

10 mai 2013 2 min

OREO sarbatoreste Ziua Tatalui in centrele comerciale

Reading Time: 2 minute

<p> Biscuitul OREO aduce multumiri tatilor din Romania cu ocazia Zilei Tatalui, sarbatorita in acest an pe 12 mai. OREO ii sarbatoreste in aceasta duminica si le dedica toate activitatile distractive pe care le va organiza in centrele comerciale. </p> <p> OREO a pregatit cu ocazia Zilei Tatalui activari in magazine, unde copiii vor descoperi cu placere un spatiu destinat creativitatii si imaginatiei pentru a le multumi tatilor lor. Copiii vor fi invitati sa pregateasca cadouri pentru tatici, sa le faca diplome personalizate si sa se bucure de magia ritualului OREO.</p> <p> Ziua Tatalui a fost legiferata ca sarbatoare in Romania incepand cu anul 2010 si se sarbatoreste in fiecare an in a doua duminica a lunii mai.</p> <p> In familia moderna, tatal este super eroul pregatit sa faca fata tuturor provocarilor si responsabilitatilor unui parinte: este protector, sustinator si iubitor, dar in acelasi timp gata oricand sa intre in lumea celor mici, sa ii incurajeze sa isi manifeste creativitatea si sa porneasca impreuna catre noi aventuri.</p> <p> „OREO ne demonstreaza prin intregul sau demers de comunicare importanta si caldura acelor momente unice petrecute de copii impreuna cu parintii, fie ca vorbim de o dupa-amiaza petrecuta in parc, de o zi ploioasa in care cei mici si cei mari construiesc impreuna castele din cuburi sau de un moment magic in fata unui pahar de lapte, decoperind ritualul magic „Rasuceste<em>, Gusta Crema, Inmoaie in lapte</em>”. Ziua Tatalui, o sarbatoare mai putin cunoscuta decat Ziua Mamei, este o oportunitate foarte buna pentru a inspira cat mai multe astfel de momente memorabile in familie si pentru a le multumi tatilor din intreaga tara pentru tot ceea ce fac pentru copiii lor”, declara Andreea Bogdan, Senior Brand Manager Biscuits Mondelez Romania.</p> <p> OREO este biscuitul preferat de intreaga lume, savurat de familii si prieteni in peste 100 de tari. Una din cele 12 marci „de miliarde de dolari” ale Mondelez International, OREO este cel mai vandut biscuit al secolului XXI cu venituri anuale de peste $1,5 miliarde la nivel global. Ritualul OREO „Rasuceste, Gusta crema, Inmoaie in lapte” a devenit modul aparte de a consuma acest biscuit simbol pentru multe culturi diferite din intreaga lume. Comunitatea OREO de pe Facebook numara peste 33 milioane de fani OREO pe intreg globul, din peste 200 de tari si zeci de limbi diferite. Pagina OREO se numara printre primele cinci pagini de marca de pe Facebook din lume.</p> <p>  </p>

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: