Orasele lumii
Reading Time: < 1 minutHeineken a lansat in Romania cea mea mai noua campanie globala a brandului, “Cities of the World”, ce include spot TV, precum si o serie limitata de sticle Heineken, personalizate cu numele catorva dintre cele mai importante capitale ale lumii, printre care si Bucuresti.
“The City” este al saptelea si cel mai recent spot din platforma globala “The Legends” si prezinta barbatul urban din societatea contemporana, determinat sa isi descopere si depaseasca propriile limite.
Spotul a fost dezvoltat de Heineken, in parteneriat cu agentia de publicitate Wieden + Kennedy Amsterdam.
“The City” spune povestea unui asemenea barbat, care porneste intr-o reala aventura pentru a returna un set de carti de vizita posesoarei de drept, o femeie frumoasa, pe nume Eve. In spotul TV, fiecare carte de vizita ghideaza personajul principal in locuri surprinzatoare si ascunse din orasul sau, intarind ideea ca barbatii increzatori nu trebuie sa se opreasca niciodata din explorat, chiar si daca este vorba de cele mai apropiate destinatii sau locatii.
Spotul TV a fost realizat de catre Traktor si filmat in Hong Kong.
Cele trei versiuni ale spotului, de 30, 60 si 90 de secunde, vor fi disponibile in Romania pe canalele media traditionale, dar si in format digital.
Pentru a marca lansarea campaniei, Heineken a realizat o serie personalizata si limitata de sticle, fiecare prezentand una dintre urmatoarele cinci orase: New York, Shanghai, Amsterdam, London si Rio de Janeiro. Totodata, dupa data de 20 iulie, va exista si o sticla special personalizata cu Bucuresti.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz