Marketing Stiri

Orasele dragostei

26 sept. 2014 2 min

Orasele dragostei

Reading Time: 2 minute

Echipa Frank Social, divizia de social media a agentiei de comunicare Frank, a dezvoltat pentru brandul Durex campania regionala LoveVille, derulata din mai pana in iulie, simultan in cinci tari (Romania, Grecia, Bulgaria, Serbia si Cipru) si 13 orase.

Facebook a fost principalul canal de comunicare in campania LoveVille 2014. S-a comunicat de asemenea prin intermediul YouTube, Pinterest, Instagram, Twitter, bloggeri, radio si TV, precum si prin activari in-store.

Pagina oficiala de Facebook a Durex din Romania a fost afisata de peste 60 de milioane de ori pe durata celor trei luni de campanie, in timp ce numarul total de fani a crescut cu peste 70.000, ajungand la 650.000.

“Totul a pornit de la provocarea de a antrena in jocul dragostei cat mai multi romani, greci, bulgari, serbi si ciprioti, indemnandu-i in acelasi timp sa se protejeze. Vorbim despre popoare diferite, culturi, obiceiuri si graiuri diferite, pentru care era vital sa gasim un limbaj comun. Iar acest limbaj l-am creat pornind de la o aplicatie – Durex LoveVille – pe care am imaginat-o, apoi realizat-o si implementat-o pe o platforma comuna, insa personalizata pentru fiecare tara”, povesteste Ciprian Susanu, Head of Digital Frank.

Timpul real a fost vital si pentru activarea optiunii “Chat & hook-up” a aplicatiei Durex LoveVille, unde, in functie de profilul de iubaret, pe care utilizatorii si l-au putut contura in sectiunea “Partida potrivita”, acestia si-au putut cauta apoi jumatatea. Aproape 10.000 de utilizatori şi-au gasit perechea potrivita şi au comunicat cu ajutorul secţiunii de chat din aplicatie. Peste 200.000 de vizitatori unici din toate cele cinci tari au intrat in aplicatie, in cautarea secretelor care sa ii ajute sa gaseasca dragostea si sa o pastreze.

“Recunoastem ca ne-am largit orizonturile in materie de dragoste in timpul campaniei LoveVille: am descoperit ca romanii prefera pasiunea fara limite, bulgarii optimismul si ironia, in timp ce grecii si cipriotii romantismul debordant. Am exploatat acest lucru prin intermediul aplicatiei Durex LoveVille, care a afisat continut specific destinat fiecarei tari in parte si, in acelasi timp, a permis tuturor utilizatorilor, indiferent de locul de provenienta, sa vada, in timp real, clasamentul oraselor intrate in competitie”, adauga Ciprian Susanu.

Bucuresti a ocupat locul cinci in topul celor mai iubarete orase din cele cinci tari, dupa Heraklion (capitala insulei grecesti Creta), castigatorul detasat, si Larissa, Atena si Nicosia.

Echipa Frank Social implicata in dezvoltarea acestui proiect: Ciprian Susanu, Head of Digital Frank; Andreea Bahrin, Client Service Director; Florin Oprea, Developer; Oana Grasu, Social Account Manager; Timeea Teodorescu, Community Manager.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: