Marketing

Orange Romania si Publicis au lansat campania Orange TV

13 iun. 2013 2 min

Orange Romania si Publicis au lansat campania Orange TV

Reading Time: 2 minute

<p> Publicis si Orange au lansat campania “Televiziunea se schimba cu Orange” pentru a marca intrarea operatorului telecom pe piata serviciilor de televiziune incepand din acest an.</p> <p>  </p> <p> “Televiziunea, asa cum o stiai pana acum, se schimba cu Orange TV”. Acesta este mesajul campaniei, adaptat pe toate mediile relevante: TV, OOH, print, puncte de vanzare, online. Campania cuprinde si cateva poiecte speciale: literele T si V de mari dimensiuni vor fi plasate in diverse locuri din marile orase si branding de autobuz.</p> <p>  </p> <p> “Semnatura brand-ului  vorbeste despre schimbare. Despre cum poate sa inoveze si sa faca din fiecare zi una mai frumoasa. Astfel, dupa 16 ani in care Orange s-a dedicat doar vocii, este timpul sa exceleze si in televiziune. Si va face acest lucru la fel ca si pana acum, prin performanta si prin competitivitate. Cu cel mai mare numar de canale HD, 26 de canale noi pe piata din Romania, semnal impecabil, asistenta dedicata si tehnologie avansata, Orange TV va fi cu siguranta o experienta de televiziune diferita”, a declarata Daniel Raicea, Head of Orange Division la Publicis.</p> <p>  </p> <p> Filmarile pentru spotul de lansare au fost altfel decat ne-am obisnuit pana acum.</p> <p>  </p> <p> “Dupa 3 zile de filmari, am adunat multe povesti. Am batut aproape toate stradutele din Centrul Vechi, tot schimband locatie dupa locatie. De fiecare data cand ajungeam la noua locatie, reactia spontana era “uau”! Si asta, pentru ca se tot construiau decoruri pentru spot: un coafor, o gradina luxurianta, ba chiar si o scena. Am fost impresionati de echilibristica pe care au facut-o fetele pe zebra transformata in catwalk la inaltime. Dar si de dezasamblarea masinii din service, facuta tarziu in noapte dupa o coregrafie super-precisa. Iar tot ce nu s-a construit fizic pentru spot s-a lucrat mult in postproductie in doua studiouri, la noi si in Germania. Asa ca, daca v-ati intrebat, intr-adevar, girafa nu e reala”, a declarat Silviu Nedelschi, Group Creative Director la Publicis.</p> <p>  </p> <p> Echipa Publicis: Daniel Raicea – Head of Orange Division, Oana Radu – Senior Account Manager; Iulia Gaal – Account Manager; Alina Vija – Senior Account Executive; Silviu Nedelschi – Group Creative Director; Diana Papuc – Art Director; Anca Baciu – Copywriter; Cristian Anton – Art Director; Romulus Petcan – Copywriter; Gabriel Gherca – Art Director; Camelia Efrimov – A/V Producer Manager; DTP: Robertina Lascu.</p> <p>  </p> <p> Casa de productie: Abis/Mitra Film, Regizor: Matthias Zentner, DOP: Torsten Lippstock,</p> <p>  </p> <p> Echipa Publicis Events (pentru logistica evenimentului de presa): Miruna Sandulescu – Account Director, Bogdan Voina – Account Manager si Ionut Craciun – Field Manager</p> <p>  </p> <p> Echipa Orange: Mirela Bosoi – Head of Brand & Communication; Monica Popescu – Head of Consumer Communication; Camelia Ianculescu – Head of Retail Communication; Flavia Cozma – Online Communication Specialist.</p>

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: