Operatorul Orange România le oferă utilizatorilor care instalează aplicația Orange 4G Fun Kit să voteze zonele în care acoperirea 4G a companiei să fie extinsă cu prioritate. În urma voturilor, Orange se angajează ca în perioada imediat următoare să extindă rețeaua 4G în cele mai votate 20 de județe. În prezent, rețeaua 4G a Orange acoperă 74% din populația totală a țării și 96,5% din populația urbană.
Clienții care folosesc internetul de la Orange și descarcă aplicația gratuită 4G Fun Kit au acces la trei categorii de conținut (Cărți audio, Filme și documentare, cea dedicată Selfie-urilor), precum și o secțiune de feedback. Utilizatorii beneficiază de streaming, upload și download la viteze de până la 300 Mbps, iar traficul în aplicație este gratuit pentru clienții Orange.
4G Fun Kit include o selecție variată de cărți audio de la editurile Humanitas, Act și Politon, documentare Discovery, rețete de la TV Paprika, pastile umoristice din arhiva TVR și emisiuni despre sportivi, Mini-Replay, plus cele mai bune momente de la X-Factor.
La fiecare secțiune, clienții au opțiunea de a-și împărtăși opinia despre experiența avută în aplicație și să primească 500 MB trafic de net. Bonusul este primit și de clienții care votează în secțiunea „Extinde acoperirea 4G” din aplicație și dau share acesteia pe rețelele sociale.
Aplicația 4G Fun Kit se adresează tuturor clienților Orange care folosesc serviciile de internet mobil, atât abonați, cât și utilizatori de cartele reîncărcabile. Poate fi descărcată din Play Store, App Store, Windows Store și, în curând, din Windows Store, și se poate instala pe smartphone-uri cu sistem de operare Android, iOS și Windows 10.
După câteva luni de pregătiri, care debutează în luna august, Karla Balint, fondatoarea KA&MA Trading, și echipa ei erau pregătiți…
Între 14 și 17 noiembrie, Mastercard întinde covorul roșu la cinema Victoria din Cluj-Napoca pentru a oferi cinefililor oportunitatea de…
Fundația Calea Victoriei și Opera Națională București organizează duminică, 5 ianuarie, de la ora 19.00, Concertul Extraordinar de Anul Nou,…
De miercuri, în București începe evenimentul de business care de 23 de ani dă tonul în mediul de afaceri din…
Black Friday rămâne unul dintre cele mai populare evenimente în România. 93% dintre români sunt familiarizați cu acest eveniment de…
MPR Group anunță lansarea exclusivă în România a Meili Vodka, o marcă de vodkă premium creată de celebrul actor Jason…