Online-ul ne-a redefinit meseria
Reading Time: 2 minuteCu ce provocari se confrunta, care sunt transformarile prin care a trecut piata si care sunt calitatile care “se cer” acum unui om de PR? I-am invitat pe reprezentantii agentiilor care au participat in mod activ la realizarea studiului Biz & Unlock Market Rearch la un exercitiu de analiza a industriei de PR.
Raluca Ene, Managing Director, Chapter 4 Romania
Varsta: 36 de ani
Experienta in industria de comunicare: 12 ani
Studii: Master in Marketing Strategic – Academia de Studii Economice Bucuresti, licenta in Comunicare Publica – Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Universitatea Bucuresti
Conduce Chapter 4 Romania din 2012, inca de la infiintare. Chapter 4 Romania face parte din reteaua regionala Chapter Four, afiliat exclusiv al Burson-Marsteller pentru Europa Centrala si de Est, iar pe plan local este parte a grupului GMP.
Provocarea: Una dintre cele mai mari provocari este gasirea echilibrului in utilizarea tuturor canalelor de comunicare moderne. Oamenii de comunicare au fost dintotdeauna creatori de continut, dar aparitia si evolutia online-ului ne-au determinat ca, destul de rapid, sa cautam noi forme de exprimare si transmitere a acestuia. Si, de aici, sa gasim si calea cea mai eficienta de a-l transforma in rezultate palpabile si chiar in impact in vanzarile clientilor nostri – o alta provocare importanta pentru PR-ul modern. Companiile incep din ce in ce mai des sa-si doreasca coechipieri cu gandire integratoare si echipe care sa le ofere un singur punct de contact pentru o arie din ce in ce mai larga de servicii de comunicare, executate la calitatea cea mai buna. Noi avem experienta managementului de proiect si suntem pregatiti sa livram rezultate de succes, dar mai este nevoie de doua lucruri: lucrul in echipa alaturi de clienti si un echilibru sanatos intre servicii si bugete alocate de acestia.
Transformarea: Cu siguranta, cel mai mare impact asupra industriei noastre l-a avut trecerea catre mediul online. Ne-a transformat radical gandirea strategica si ne-a redefinit meseria.
De ce are nevoie un om de PR? Curiozitate si capacitate de a invata permanent, creativitate, intuitie, disciplina.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz