CSR

Biz Good News: Olympus România oferă sprijin refugiaților din Ucraina

Reading Time: < 1 minut

Olympus, unul dintre cei mai mari producători de lactate din România, a oferit sprijin umanitar refugiaților din Ucraina, încă de la începutul războiului, prin produse pe care le-a livrat cu ajutorul asociațiilor și ONG-urilor partenere. Susținerea a reprezentat o continuare a eforturilor companiei de a consolida cele mai importante valori ale brandului: încrederea și respectul oferit oamenilor.

În aceste vremuri, este esențial să fim solidari și să ne oferim sprijinul. Astfel, ne-am alăturat asociațiilor și ONG-urilor care se dedică ajutorării refugiaților ucraineni încă de la declanșarea războiului. Prin tot ceea ce facem, încercăm mereu să ne implicăm activ în comunitate și să arătăm că doar împreună putem depăși momentele dificile, a declarat Athanasios Giannousis, Director Comercial Olympus Foods.

Împreună cu ONG-urile partenere, Asociația Kasper Daniela, Asociația Filantropia Ortodoxă Huși, Asociația Kastel, Parohia Sfânta Treime Tocile II și Asociația Artisan Coffee Community, Olympus răspunde prompt necesităților pentru ajutorarea refugiaților, oferind atat produse lactate, cât și nonlactate.

Primele produse Olympus au fost livrate atât în punctele de frontieră cu Ucraina, în locațiile de cazare din România puse la dispoziția ucrainenilor, dar și în orașul Cernăuți din Ucraina, unde s-au refugiat persoane afectate de conflictul armat.

În plus, Olympus susține comunitatea brașoveană, și nu numai, prin donații lunare în produse direcționate către asociații, centre de plasament, mânăstiri, cămine de bătrâni și altele. 

Romanita Oprea

Recent Posts

De 25 de ani, revista Biz scrie istorie în presă și evenimentele de business

Acum 25 de ani se lansa în România prima revistă de business. O revistă care aducea culoare într-o lume gri,…

2 ore ago

Festivalul de film BIFF aniversează 20 de ani

Cea de a XX-a ediție, aniversară, a Bucharest Internațional Film Festival (BIFF - www.biff.com.ro), singura competiție cinematografică internațională de film…

6 ore ago

Aproape o treime dintre cei care călătoresc cu autocarul sunt nemulțumiți de calitatea autogărilor

Cu ocazia Săptămânii Europeane a Mobilității și a Zilei Mondiale fără Mașini, FlixBus atrage atenția asupra importanței de a avea…

6 ore ago

Educarea și informarea, o prioritate strategică pentru MagnaPharm

MagnaPharm marchează 30 de ani de excelență în industria farmaceutică, fiind un jucător cheie în segmentul de marketing & sales…

9 ore ago

Beatrice Chiș, ETi: Performanță cu zâmbetul pe buze

Beatrice Chiș, International Executive Marketing Director la ETi, ne-a explicat cum reușesc campaniile globale de marketing ale companiei să aducă…

10 ore ago

Agenția Minio invită publicul să descopere echipa: no more catfishing

Minio, agenția de creație strategică integrată, lansează campania „No more catfishing”, prin care invită clienții și partenerii să descopere echipa…

10 ore ago