Marketing

Olympus își extinde gama de produse și adaugă în portofoliu trei sortimente de desert pe bază de lapte

Reading Time: < 1 minut

Olympus, unul dintre cei mai mari producători de lactate din România, își extinde portofoliul de produse și adaugă o gamă nouă de deserturi pe bază de lapte, disponibilă în trei sortimente, cu gust de ciocolată, vanilie și orez cu lapte.

Lansarea gamei Olympus Dessert vine ca răspuns la nevoile și dorințele consumatorilor pentru gustări delicioase, cu ingrediente naturale și fără conservanți adăugați.

Cu o textură cremoasă și fină, noile deserturi pe bază de lapte sunt alegerea potrivită pentru cei care caută gustări care să le ofere un moment de răsfăț. La fel ca toate produsele Olympus, noile deserturi conțin ingrediente de cea mai înaltă calitate. Desertul este disponibil în varianta de ambalaj de 170 grame.

Strategia Olympus se bazează atât pe creștere prin investiții continue în calitate și inovație, cât și prin diversificarea gamei de produse. Noua gamă Olympus Dessert vine în completarea ofertei noastre de deserturi, care include deja produse vegetale sub brandul Carpos, cu aceeași abordare – ingrediente atent selecționate, pentru a oferi echilibrul perfect între calitate și gust. De asemenea, includerea acestor noi deserturi în portofoliu demonstrează capacitatea noastră de a ne adapta și a răspunde astfel nevoilor consumatorilor„, a declarat Athanasios Giannousis, Director Comercial Olympus România.

Noile sortimente Olympus Dessert sunt disponibile în hipermarketuri și magazine online.

Romanita Oprea

Recent Posts

Prețul chiriilor continuă să crească. Majorări de 12% în octombrie 2024

Prețurile solicitate pe Storia pentru chiriile din cele 10 orașe analizate, orașele cu cele mai multe anunțuri de pe platformă,…

2 minute ago

Peste 42.000 de vizitatori la Indagra & Indagra Food 2024

INDAGRA & INDAGRA FOOD a adus la ROMEXPO peste 42.000 devizitatori specialiști și public larg. Evenimentul organizat de ROMEXPO, în…

23 de minute ago

Angajatorii s-au pregătit pentru Black Friday și pentru sărbători: numărul total de joburi din piață a crescut cu peste 15% în ultima lună

Aproape 30.000 de joburi noi au fost postate de la începutul lunii octombrie, în creștere cu mai mult de 15%…

o oră ago

Efectul Black Friday: „Am mobilizat toate departamentele și, spre seară, aproape toată lumea din firmă procesa comenzi, ca să putem face față”

O singură zi înseamnă luni de pregătire pentru mulți dintre selleri din eMAG Marketplace. Pentru Kettler România Wellness Solutions pregătirile…

4 ore ago

Zilele Biz 2024: Cum abordează liderii de business din România provocările unei lumi în continuă transformare

Leadershipul înseamnă să crezi în oameni, să le permiți să greșească și să învețe ceva din asta. Managerii buni mențin…

13 ore ago

Campari își reafirmă susținerea pentru industria cinematografică

Campari lansează "We are Cinema", o campanie care recunoaște poveștile fiecăruia dintre noi ca sursă de inspirație pentru unele dintre…

14 ore ago