Business

OLX semnează cu start-up-ul românesc Innoship

Reading Time: 2 minute

Innoship, start-up-ul de tehnologie care a dezvoltat una dintre cele mai avansate platforme de management al livrărilor pentru magazinele online la nivel global, și OLX, cea mai importantă platformă de anunțuri din lume, fac echipă pentru a îmbunătăți experiența de livrare a comenzilor pentru utilizatorii platformei OLX.

Parteneriatul vizează mai multe piețe din Europa, precum România, Bulgaria și Portugalia.

La OLX, căutăm mereu cea mai bună modalitate de a aduce valoare clienților. Iar Innoship vine cu inovație, agilitate și tehnologie de ultimă generație, ceea ce ne ajută ȋn obiectivele noastre. Proactivitatea echipei, implementarea facilă a serviciilor, precum și calitatea acestora ne-au dovedit că va fi un parteneriat de durată, nu numai pentru OLX România, ci și pentru operațiunile noastre din Bulgaria și Portugalia”, spune Radu Ștefan, Product Manager în cadrul OLX.

La rândul său, Innoship urmărește oportunități de dezvoltare în Europa, în timp ce își continuă creșterea exponențială în România și în regiune. Clienții platformei Innoship, comercianții online, pot accesa acum peste 65 de curieri locali și internaționali din 15 țări, pentru a cuceri noi piețe. Innoship este cel mai mare agregator pentru opțiuni de livrare din România și țintește poziția de lider ȋn Europa.

Expansiunea internațională a fost întotdeauna printre prioritățile noastre și suntem mândri să facem pași decisivi în această direcție, având alături un partener atât de dinamic precum OLX. Ambele organizații împărtășesc aceeași viziune, de a crea cea mai bună experiență pentru clienți, prin inovație și servicii de calitate. Așteptăm cu nerăbdare să continuăm planurile de extindere la nivel european și rămânem fideli obiectivelor noastre de creștere, aici, în România”, explică Dan Ungureanu, Head of Business Development și co-fondator Innoship.

Cu ajutorul Innoship, OLX va beneficia de eficientizarea procesului de onboarding al curierilor, în orice piață, dar și de vizibilitate în timp real pe parcursul întregului proces de livrare.

În plus, parteneriatul face posibile monitorizarea și raportarea mai multor indicatori de performanță privind livrările într-un singur dashboard centralizat, precum și accesul instantaneu la o multitudine de puncte de preluare și predare care anterior nu erau disponibile pentru utilizatorii platformei.

Innoship îi ajută pe comercianți să își gestioneze livrările într-un singur loc, automatizând fiecare pas al procesului de livrare. Cu o singură integrare, Innoship permite comercianților să ofere pentru clienții lor mai multe opțiuni de livrare, să reducă atât costurile, cât și rata de retur.

Prin soluția Innoship, retailerii oferă clienților acces la statusul comenzilor lor, în timp real, creând propriul lor sistem de notificări prin e-mail sau SMS. Algoritmii avansați ai platformei analizează performanța diferitelor firme de curierat dintr-o anumită zonă geografică și selectează automat curierul potrivit pentru fiecare livrare, pe baza criteriilor retailerului. Având toate informațiile într-un dashboard, comercianții pot să analizeze performanța curierilor și să ia decizii informate.

Romanita Oprea

Recent Posts

Moroccanoil a lansat în România gama de colorare a părului Color Rhapsody Ultimates și cea de îngrijire a scalpului

Moroccanoil, lider în îngrijirea părului inspirată de puterea uleiului de argan, a lansat în România noua gamă de colorare profesională…

4 ore ago

Proiectul „Culture & Cultures. Connecting the Dots” lansează turul audio al satului Biertan de Ziua Patrimoniului Mondial UNESCO în România

Asociația Designers, Thinkers, Makers continuă și în 2024 programul său complex, pe termen lung, dedicat revitalizării culturale, realizând alături de…

4 ore ago

Studiu Offerista: 72% din români sunt îngrijorați de creșterea prețurilor și vor aloca un buget mai mic per achiziție de sărbători

Sărbătorile sunt prilej de întâlniri cu cei dragi, dar și una dintre cele mai intense perioade de cumpărături de pe…

5 ore ago

Vodafone și Oxygen câștigă distincțiile Comunicatorul anului în gaming și Agenția anului la Gaming Video Awards 2024

Gaming Video Awards, competiția care premiază cel mai bun conținut video de gaming pe care streamerii și brandurile îl creează…

5 ore ago

București, gazda unei noi ediții a evenimentului „Inspiring Women in Business”

La French Tech București anunță organizarea celei de-a treia ediții a evenimentului „Inspiring Women in Business”, care va avea loc…

5 ore ago

HOTT – un nou partener creativ de business pe segmentul influencer marketing

Lansarea diviziei de influenceri HOTT – House of Talents & Trends readuce în prim-plan statutul influencerului în campaniile de comunicare.…

6 ore ago