Olandezii de la Used Products caută parteneri pentru magazine în franciză în orașe din România cu peste 50.000 de locuitori
Reading Time: 2 minuteRetailerul olandez Used Products, specializat în vânzarea de produse noi şi pre-utilizate, caută parteneri strategici în Ungaria și în România pentru extinderea cu magazine în sistem de franciză. Compania este prezentă deja în România cu trei magazine deschise în aceleași condiții.
”Căutăm noi parteneri de business în România și în Ungaria, candidați la franciza Used Products. Este o oportunitate pentru oricine dorește să devină antreprenor prin lansarea unui magazin în franciză, generând venituri substanțiale chiar din primul an și, totodată, promovând un mod de viață sustenabil și eco-friendly. Toți francizații beneficiază de acces la website-ul usedproducts.ro, care s-a dovedit a fi un canal excelent de vânzare, într-o continuă creștere.”
Kun Norbert, Director de Franciză Used Products
Pentru piața românească sunt luate în calcul mai multe astfel de deschideri, planul fiind ca franciza Used Products să ajungă în orașele care au o populație de peste 50.000 locuitori.
Primul magazin în franciză din România a fost lansat în 2018 la Cluj-Napoca, iar al doilea anul trecut, în Timișoara, urmat de cel de-al treilea la București, în luna februarie 2022, pentru acesta din urmă (amplasat în zona Calea Moșilor, pe o suprafață de aproximativ 100 de metri pătrați) investiția inițială fiind de circa 60.000 de euro.
”Magazinul Used Products din Cluj-Napoca a trecut pragul de un milion de euro încasări până în luna noiembrie a acestui an. De asemenea, și magazinul din Timișoara crește rapid, având deja vânzări mai mari de 350.000 euro. Este urmat de cel București, deschis în 2022, cu o cifră la fel de importantă – peste 250.000 euro în doar nouă luni. Și vânzările online sunt într-o continuă creștere, generând vânzări de aproximativ 250.000 euro în 2022, până în prezent, față de 157.000 euro în 2021”, mai spune Kun Norbert.
Din stocul de produse Used Products prezente în magazine fac parte produse din categorii precum: telefoane mobile, laptopuri, tablete, console de gaming, aparate foto și video, televizoare, echipamente audio, etc. Toate aceste produse comercializate în magazinele fizice se regăsesc listate și în platforma online proprie a companiei, personalizată pentru România.
Compania are peste 60 de magazine în regim de franciză în mai multe țări europene. Franciza Used Products este activă pe piața din Europa încă din 1997, promovând un concept ce are la bază refolosirea produselor aflate în stare perfectă de funcționare sau reciclarea lor, contribuind astfel la protejarea mediului înconjurător. Clienții companiei pot cumpăra, vinde și face schimburi de produse – de la telefoane și laptopuri, până la ceasuri, biciclete, jocuri și console, atât online, cât și offline.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz