MarComm Publicitate Stiri

Ogilvy România și 888sport creează „momente de aur” împreună cu Dan Petrescu

21 iul. 2021 2 min

Ogilvy România și 888sport creează „momente de aur” împreună cu Dan Petrescu

Reading Time: 2 minute

Ogilvy România și compania globală de jocuri 888sport au lansat Minute de Aur, o campanie de conținut video care îl are ca protagonist pe legendarul fundaș român, Dan Petrescu. Campania semnată de Ogilvy România reprezintă prima comunicare semnificativă a brandului 888sport pe piața locală, pe măsură ce acesta devine o prezență tot mai activă în România.

Campania se desfășoară exclusiv în mediul digital, în reprize video săptămânale în care gazda, Dan Petrescu, rememorează minute de aur care au schimbat istoria fotbalului românesc: golul lui Petrescu din minutul ‘44 din meciul cu Anglia, din ’98, golul lui Moldovan din prelungiri, din același meci sau golul lui Petrescu din SUA ’94, care ne-a calificat mai departe în optimi pentru acel sfert de vis cu Argentina.

De asemenea, episoadele conțin și pronosticuri prețioase făcute de Petrescu despre rezultatele meciurilor din Liga 1, România. Legendarul fundaș rememorează și momente unice din cariera sa, o șansă unică pentru cei care doar au auzit despre el sau, pur și simplu, pentru cei cărora le este dor de “Generația de aur” a fotbalului românesc. În primele episoade, Petrescu și-a ținut publicul activ și a comentat inclusiv despre incendiara ediție Euro 2020.

„Piața românească este foarte importantă pentru 888sport și nu am fi putut să ne facem mai bine simțită prezența în cadrul competițiilor din această vară, decât prin parteneriatul cu una dintre legendele fotbalului românesc. Dan a fost un adevărat luptător și un gentleman desăvârșit pe terenul de fotbal și reprezintă valorile atribut ale brandului nostru: corectitudine, integritate și spirit competitiv ,” a spus  Kieran Spellman, Managing Director, 888sport.

Conceptul creativ – Minute de Aur – trimite o “pasă” directă la generația de aur și la minutele care au schimbat fotbalul românesc, aducând în prim plan bucuria competiției și a sportului, în general.

“Știm cu toții momentele de dinainte de meciurile mari al Naționalei, când un vecin scotea  televizorul în fața blocului și ne strângeam cu toții și așteptam cu sufletul la gură începerea meciului.  Știm cu toții acele minute și acele goluri care ne-au făcut atât de fericiți. Sunt minute care au scris istorie în fotbal și au scris istoria noastră colectivă. Și chiar dacă nu ne-am mai calificat de mult la EURO, astfel de momente sunt încă aproape de noi. Mai ales pentru că nu ne-am calificat trebuie să prețuim și mai mult acele momente. Sau, cum spune Dan Petrescu, fundașul nostru golgeter  <<Mai bine ne faceți statui, că 20 de ani voi nu vă mai calificați>>. Campania nu este chiar o statuie, dar este un replay nostalgic al tuturor acelor momente de aur. A bucuriei simple și emoționante a jocului de fotbal,” a declarat Cristina Caloian, Copywriter Ogilvy România.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: