Publicitate

Ogilvy România semnează campania de repoziționare pentru ciocolata Poiana

Reading Time: 3 minute

Campania de repoziționare Poiana semnată de Ogilvy România își propune să inspire oamenii să fie cu adevărat atenți la momentul prezent și să îl trăiască din plin. Campania marchează o nouă etapă în comunicarea brandului Poiana și este construită în jurul conceptului „Viața se întâmplă acum!”.

În ritmul rapid în care trăim avem tendința de a ne concentra și de a ne canaliza energia interioară către trecut sau viitor. În contextul tuturor schimbărilor ce au avut loc în viețile noastre, în ultima perioadă, întreaga comunicare are obiectivul de a repoziționa brandul Poiana pe un teritoriu nou. Conform celor mai recente studii despre comportamentul consumatorilor post-pandemie, românii încep să adopte tot mai mult un stil de viață care include preocuparea pentru echilibru, mindfulness și sănătate mintală.

Poiana are o relație de 25 de ani cu consumatorii români, fiind unul dintre brandurile alături de care mulți dintre noi am crescut și care ne însoțește unele dintre cele mai frumoase amintiri, construind altele noi, în momentul prezent.

În viața de zi cu zi, ni se întâmplă des să rămânem ancorați în momente din trecut sau să fim mereu preocupați de planurile de viitor, dar adevărul este că viața se întâmplă chiar aici și acum. Nimic nu este mai real decât prezentul. Viața este alcătuită din fiecare moment, la fel ca momentul în care savurăm gustul familiar al ciocolatei Poiana, un simplu răsfăţ de zi cu zi, care ne-a încurajat dintotdeauna să ne bucurăm de prezent și de fiecare moment pe care îl trăim. Poiana este brandul care îți bucură simțurile și te inspiră să trăiești cu adevărat fiecare clipă.

Campania de comunicare integrată „Viața se întâmplă acum” are la bază o strategie bine definită pentru brandul Poiana, iar creația semnată de echipa Ogilvy România a fost dezvoltată și adaptată pentru toate canalele de comunicare ,” a spus Diana Oancea, Marketing Manager Chocolate South Central Europe, Mondelez International.

Ideea creativă aduce în prim plan bucuriile cotidiene și simple, de zi cu zi, prezentate în diferite contexte, reflectând identitatea brandului Poiana. Toate elementele acționează ca un reminder că viața se întâmplă chiar acum și că trebuie să fim atenți la toate momentele mici și frumoase pe care le trăim.

Poiana este un exemplu despre felul în care un brand înțelege să își adapteze discursul, în mod contextual, pentru a rămâne relevant pentru consumatori. Am aplicat în construirea campaniei cele mai recente insight-uri despre ceea ce știm că își doresc consumatorii de la branduri, astăzi, la un an după ce întreaga lume și-a redefinit prioritățile. Viața se întâmplă acum este un mesaj simplu, relevant și, în același timp, cuprinzător pentru mindset-ul actual. Nu este un adevăr nou descoperit, ci re-descoperit într-un context care îl scoate din zona de clișeu,” a declarat Albert Nica, Executive Creative Director, Ogilvy România.

Campania este regională și va fi preluată și în Bulgaria.

Ogilvy Group, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare, experiențe și campanii personalizate pentru a răspunde celor mai specifice nevoi ale brandurilor, având la bază următoarele arii de expertiză: strategie de brand, advertising, customer engagement & commerce, PR & Influence și digital transformation. Portofoliul de clienţi cuprinde atât business-uri locale, cât și branduri internaționale, precum Kimberly Clark, Dr. Oetker, Berlin – Chemie, Dr. Max, Mondelez, 888 Holdings PLC, Microsoft, Globalworth, Leroy Merlin, Bayer, OMV Petrom, Johnson & Johnson, Sonae Sierra, Sodexo şi multe alte branduri de renume. 

Romanita Oprea

Recent Posts

Emisiile asociate AI ar putea crește de peste 10 ori până în 2030

Doar una din șase (16%) dintre cele mai mari companii din lume este, în prezent, pe drumul corect pentru a…

3 ore ago

Guvernul a semnat acordul pentru achiziția a 32 de aeronave Lockheed Martin F-35

Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…

5 ore ago

Gala The Culture of Luxury, organizată de revista Haute Culture sub forma unui bal mascat ca în Micul Paris de odinioară

Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…

6 ore ago

Un an de cashback cu Salt Bank: Cum îți pot aduce prietenii până la 2.400 de lei

O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…

6 ore ago

În ce condiții se pot prelungi contractele de servicii de telefonie, internet sau televiziune

După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…

7 ore ago

Peste 1300 de ONG-uri cer partidelor politice să-și facă publică poziția față de facilitățile fiscale pentru sponsorizarea societății civile

Peste 1300 de organizații neguvernamentale active din România au adresat astăzi o scrisoare deschisă partidelor politice, solicitându-le să își asume…

7 ore ago