Stiri Tech

Obiceiuri de navigare online

10 ian. 2017 2 min

Obiceiuri de navigare online

Reading Time: 2 minute

Dispozitivele mobile câștigă tot mai mult teren în viața noastră de zi cu zi și reprezintă unul dintre mediile cele mai populare de pe care oamenii accesează internetul. Cel mai des sunt folosite pentru a căuta diverse informații, produse de care sunt interesați sau pentru a identifica locația unui magazin fizic.

Potrivit unui studiu citat de agenția de marketing online Today’s și realizat de curând de Google, deși majoritatea comenzilor online sunt finalizate de pe computer, telefonul are un rol decisiv în procesul de research. Astfel, 53% dinte utilizatorii români cu vârsta de peste 16 ani folosesc telefonul mobil pentru navigare online, în special pentru a căuta informații despre anumite produse sau servicii pe care le doresc, dar și pentru a localiza magazinele fizice sau chiar de a împărtăși recenzii și opinii cu alți utilizatori.  

Studiul arată că 66% dintre ultilizatorii de smartphone au aflat prima dată de un produs din mediul online, în timp ce restul de 34% au obținut informații din magazin sau prin contact telefonic. Mai mult, 42% dintre utilizatori își folosesc telefonul pentru a iniția procesul de cunoaștere a mărcii și pentru a căuta sfaturi și opinii ale altor cumpărători. Cei mai mulți dintre cei care utilizează telefoane inteligente în scopul cputării de informații online despre produse și servicii sunt tinerii până în 25 de ani.

Anul 2017 abia a început, însă navigarea de pe mobil prinde din ce în ce mai mult teren, anunțând un real trend în acest sens în lunile care vor urma. Agenția Today’s recomandă advertiserilor să își alinieze strategiile de promovare online la acest trend și să își adapteze pentru accesarea de pe interfețe mobile atât site-urile, cât, mai ales, campaniile de publicitate online. Mai mult, pentru a se asigura că ajung la toți utilizatorii, Today’s recomandă marketerilor să urmărească separat, în paralel, indicii de performanță veniți din traficul pe mobil vs. cei de pe PC, întrucât utilizatorii celor două platforme au comportamente diferite și stimulii care-i atrag online sunt și ei diferiți.

Foto: © Nenitorx | Dreamstime.com

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: