Oamenii revolutiei digitale
Reading Time: 2 minuteSunt cei care gandesc si pun in aplicare strategiile de comunicare digitala pentru unele dintre cele mai active branduri in online, mobile si social media.
Biz a facut o incursiune in culisele a cinci echipe de digital de top din Romania, descoperind oameni care inoveaza aproape continuu intr-un domeniu in care regulile se schimba aproape in fiecare zi.
Am vrut sa aflam ce inseamna sa lucrezi pentru branduri mari si active in zona digitala, cum este stimulata inovatia in cadrul echipelor de digital din companii si care sunt provocarile acestui domeniu extrem de dinamic.
Vodafone – Avantajul experientei de lider Un brand deschizator de drumuri in social media are nevoie de o echipa permanent conectata la tendintele domeniului, dar si gata oricand sa inoveze, pentru a oferi cea mai buna experienta milioanelor de clienti ai Vodafone Romania.
Samsung – Digitalul este personal Comunicare, continut, context sunt pilonii pe care se construieste o prezenta digitala relevanta pentru consumatorul de azi. Iar echipa digitala de la Samsung este alaturi de consumatori in toate etapele de achizitie.
Avon – Fara granite intre online si offline Pentru echipa digitala Avon Romania, frumusetea conversatiei in mediul virtual nu mai are secrete. Poate si pentru ca la baza businessului companiei s-a aflat dintotdeauna dialogul direct cu clientii sai.
Discovery – Un duet regional Doi romani coordoneaza activitatile digitale ale Discovery in Europa Centrala si de Est, in parteneriat cu agentii din opt tari. Totul are la baza trei concepte simple: curiozitate, inspiratie si provocare.
Lidl – Succesul dincolo de cifre Nu e usor sa gestionezi 1,7 milioane de fani pe Facebook. Insa echipa Lidl care se ocupa de prezenta brandului in mediul digital pune mereu in centru clientii retailerului si foloseste toate uneltele de care dispune pentru a fi mereu cat mai aproape de acestia.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz