Oamenii petrec mai mult timp pe TikTok decât pe orice altă aplicație socială
Reading Time: 2 minutePopularitatea TikTok este acum dovedită de cifre, iar tot mai mulți oameni preferă să petreacă timp doar în această rețea socială. Potrivit datelor prezentate de echipa Atlas VPN, oamenii petrec acum mai mult timp pe TikTok decât pe orice altă aplicație socială.
Utilizatorul mediu a petrecut un număr uimitor de 23,5 ore (23 de ore și 28 de minute) în fiecare lună parcurgând TikTok pe parcursul anului 2022 – cu 3 ore și 51 de minute mai mult decât în anul precedent. Timpul total petrecut pe TikTok se ridică la aproape 282 de ore pe an.
TikTok a depășit YouTube
Este pentru prima dată când TikTok a depășit YouTube în ceea ce privește timpul petrecut pe social media. Această creștere a popularității TikTok este o dovadă a formatului unic și captivant al aplicației, care a captat atenția a milioane de utilizatori din întreaga lume.
Cu toate acestea, este important de remarcat faptul că ambele platforme de conținut video au fost raportate anterior ca fiind cele care urmăresc cel mai mult datele utilizatorilor dintre aplicațiile de social media.
Aceste cifre provin din datele furnizate de Meltwater și We Are Social. Datele analizează tendințele de utilizare lunară a social media la nivel mondial în rândul utilizatorilor de Android cu vârste cuprinse între 16 și 64 de ani.
Cu toate acestea, YouTube este în continuare a doua cea mai populară platformă în ceea ce privește numărul de ore vizionate. Pe parcursul anului 2022, oamenii au petrecut aproximativ 23,1 ore (23 ore și 9 minute) pe YouTube pe lună. Timpul petrecut pe platformă a scăzut cu 32 de minute în comparație cu anul precedent.
Facebook ocupă locul al treilea pe listă. Utilizatorii de internet au petrecut în medie 19,7 ore (19 ore și 43 de minute) lunar pe cea mai populară aplicație de socializare din lume – cu 8 minute mai mult decât în anul precedent.
Următorul loc este ocupat de aplicația de mesagerie instantanee WhatsApp, cu 17,3 ore (17 ore și 20 de minute) petrecute pe această aplicație. Timpul petrecut pe această aplicație a scăzut cu 1 oră și 15 minute față de perioada anterioară.
Instagram completează lista primelor cinci locuri, utilizatorii de social media petrecând în medie 12h ore pe lună pe aplicație. Timpul dedicat navigării pe Instagram a crescut cu 46 de minute față de 2021.
Alte platforme care au consumat o parte semnificativă din timpul utilizatorilor de social media includ Line (10h 59 min), Twitter (5h 28 min), Telegram (3h 57 min), Snapchat (3h 10 min) și Facebook Messenger (3h 7 min).
În general, oamenii au declarat că își petrec 38% din timpul petrecut online pe rețelele sociale.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz