MarComm Publicitate Stiri

Apa de bine și oamenii săi: o poveste Perla Harghitei semnată de The NEW

22 sept. 2023 2 min

Apa de bine și oamenii săi: o poveste Perla Harghitei semnată de The NEW

Reading Time: 2 minute

Lucrurile bune merg cel mai bine împreună: apa de bine și oamenii săi. De la acest adevăr simplu a pornit echipa The New atunci când a scris povestea Perla Harghitei.

Pentru că apa Perla Harghitei este un produs în care se pune suflet încă din anul 1974, a fost ușor să regăsească în jurul ei o întreagă comunitate de bine. Așa că despre ea se vorbește în campania Apă de bine pentru oameni ca tine, despre această structură vie care face ca lucrurile să meargă chiar și atunci când efortul nu se vede, asemenea curgerii apei.

La The NEW se căută poveștile simple, adevărate, despre aceia din jurul lor care reușesc să facă din răbdare virtutea tăcută care susține întregi comunități. Și ori de câte ori se întâlnesc cu un brand care împărtășește și susține aceleași valori, se bucură să colaboreze.

„Pornind de la un copy simplu, curat, dar încărcat de semnificații, am căutat să găsim acele situații în care folosim apa zi de zi sub diferite forme. Ne-am bucurat să filmam chiar la sursă și să fim înconjurați de tot ceea ce face Perla Harghitei să fie o apă de bine. Un loc unde se simte legătura puternică dintre oameni și natură și faptul că aici, lucrurile merg mână în mână. Sperăm că am putut reda o parte din frumusețea și emoția pe care am simțit-o la filmare: peisajele, răsăritul, oamenii”, a spus Patricia Suliman, Sr. Art director The NEW.

„Sunt încântată atât de colaborarea cu partenerii, colegii, așa cum ne place noua să le spunem, de la The NEW, cât și de rezultatul efortului echipei. Încă de la prima prezentare de strategie și creație am știut că vom realiza lucruri frumoase împreună, iar acum, când suntem la capătul a două zile de filmare și al mai multor săptămâni de pregătiri intense, pot spune că așa a fost și sper că și consumatorii vor fi de acord. Emoție, pasiune, profesionalism de la cap la coadă, sub un slogan care ne va defini de acum încolo ca brand, în lunga noastră călătorie: “apa de bine pentru oameni ca tine”, a declarat Gabriela Ionescu, Marketing & Communication Director Perla Harghitei.

Alături de echipa Perla Harghitei, Gabriela Ionescu, Marketing & Communication Director, Istvan Puskas, Marketing Manager și Paul Lorinc, Trade Marketing Specialist, din partea The New au turnat viață în povestea aceasta Claudiu Dobriță, Creative Partner, Patricia Suliman, Senior Art Director, Maia Ștefănescu, Senior Copywriter și Oana Nedelea, Head of Strategy sub atenția și grija Ralucăi Gheorghe, Senior Account Director. Și, desigur, nimic nu ar fi arătat la fel fără regia lui Goran Mihailov, producția marca Loops Production sau fără privirea atentă a lui Manole Sava, Greenmind.

Array

Articole pe aceeași temă: