Marketing

O nouă identitate vizuală pentru Häagen-Dazs

Reading Time: < 1 minut

Începând cu această lună, înghețata Häagen-Dazs, distribuită în România de Maresi Foodbroker, își schimbă identitatea vizuală.

Sub conceptul ”Everyday Made Extraordinary”, Häagen-Dazs invită consumatorii să descopere noile ambalaje, realizate în colaborare cu 13 artiști din toată lumea, care au creat 46 de ”art patterns” diferite, reprezentative pentru fiecare sortiment de înghețată.

Brandul american de îngheţată premium Häagen-Dazs a fost fondat în anul 1961 este consumat în prezent în peste 50 de țări de pe glob.

Înghețata Häagen-Dazs este disponibilă în lanţuri de retail, hoteluri premium şi în peste 900 de locaţii Häagen-Dazs din întreaga lume.

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Rituals Cosmetics deschide cel de-al doilea magazin din România

Rituals Cosmetics, brandul internațional specializat în produse de îngrijire naturală a corpului și a pielii, parfumuri pentru casă și seturi…

37 de minute ago

CFR introduce noi trenuri spre Brașov dar și Craiova – Budapesta

Din 15 decembrie 2024, intră în vigoare noul Mers al Trenurilor 2024-2025, ce va fi valabil până la data de…

42 de minute ago

CMS numită „CEE M&A Legal Adviser of the Year 2024” la Mergermarket European M&A Awards

CMS a primit premiul „CEE M&A Legal Adviser of the Year 2024” în cadrul Mergermarket European M&A Awards 2024, ceremonie…

o oră ago

Un nou wine bar în București, pe Calea Moșilor: Sip Coffee & Wine

Sip Coffee & Wine, cunoscut până acum pentru cafeneaua de la parterul imobilului situat pe Calea Moșilor 116 - 122,…

2 ore ago

Daniela Lazea a fost numită General Legal Consuel la Global Vision

Global Vision, lider în sectorul imobiliar și energetic din Europa Centrală și de Est, anunță numirea Danielei Lazea în funcția…

2 ore ago

KoçZer și-a deschis prima filială europeană în România

KoçZer, liderul turc în domeniul achizițiilor strategice și al managementului lanțului de aprovizionare, și-a anunțat intrarea pe piața europeană prin…

2 ore ago