Sub conceptul ”Everyday Made Extraordinary”, Häagen-Dazs invită consumatorii să descopere noile ambalaje, realizate în colaborare cu 13 artiști din toată lumea, care au creat 46 de ”art patterns” diferite, reprezentative pentru fiecare sortiment de înghețată.
Brandul american de îngheţată premium Häagen-Dazs a fost fondat în anul 1961 este consumat în prezent în peste 50 de țări de pe glob.
Înghețata Häagen-Dazs este disponibilă în lanţuri de retail, hoteluri premium şi în peste 900 de locaţii Häagen-Dazs din întreaga lume.
Rituals Cosmetics, brandul internațional specializat în produse de îngrijire naturală a corpului și a pielii, parfumuri pentru casă și seturi…
Din 15 decembrie 2024, intră în vigoare noul Mers al Trenurilor 2024-2025, ce va fi valabil până la data de…
CMS a primit premiul „CEE M&A Legal Adviser of the Year 2024” în cadrul Mergermarket European M&A Awards 2024, ceremonie…
Sip Coffee & Wine, cunoscut până acum pentru cafeneaua de la parterul imobilului situat pe Calea Moșilor 116 - 122,…
Global Vision, lider în sectorul imobiliar și energetic din Europa Centrală și de Est, anunță numirea Danielei Lazea în funcția…
KoçZer, liderul turc în domeniul achizițiilor strategice și al managementului lanțului de aprovizionare, și-a anunțat intrarea pe piața europeană prin…