Brand Focus

O nouă identitate vizuală pentru EXEC-EDU

Reading Time: < 1 minut

După 20 de ani de activitate pe piata autohtonă de training și consultanță, EXEC-EDU se orientează din ce în ce mai mult către inovație și simplificare. Astfel, compania finalizează procesul de schimbare a identității vizuale, care a implicat și lansarea unui nou website, modern, cu scopul de a îmbunătăți experiența utilizatorului.

EXEC-EDU lansează în permanență programe de training noi, care răspund nevoilor și provocărilor managerilor, în portofoliul companiei regăsindu-se peste 50 de cursuri de dezvoltare pentru manageri si antreprenori, workshop-uri de well-being și dezvoltare personală, teambuilding și coaching executiv.

“Decizia acestei schimbări curajoase de imagine a survenit nu numai datorită dezvoltării EXEC-EDU, ci și felului în care au evoluat preocupările liderilor. Astăzi, paradigma învățării este diferită și presupune agilitate și capacitatea de a dobândi rapid noi competențe, precum și o experiență de învățare memorabilă. De aceea, și noua identitate EXEC-EDU se orientează pe simplitate și dinamism, pe relația apropiată cu clientul, având în centru una dintre valorile cheie ale EXEC-EDU, aceea de progres”, a declarat Lavinia Rașcă, director general, EXEC-EDU.

Proiectul de rebranding și de lansare a noului website a fost realizat în parteneriat cu agenția Toud Marketing and Design.

Team

Recent Posts

Spațiu dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor, deschis în București

În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…

2 ore ago

O fabrică de baterii se va construi la Oradea cu tehnologie Lockheed Martin

Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…

10 ore ago

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

16 ore ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

16 ore ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

17 ore ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

17 ore ago